1402-03-03 19:40
288
0
85068
با هدف کوتاه شدن مسیر تردد کاربران جاده‌ای؛

دو راه روستایی بندرترکمن و گمیشان آسفالت می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای شهرستان ترکمن و گمیشان از اجرای روکش آسفالت دو راه روستایی خبرداد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راهداری، بهمن گرگانی اظهار کرد: راه روستایی بصیرآباد به پنج پیکر بطول ۶ کیلومتر و راه روستایی بند بصیرآباد به سیمین شهر بطول ۳ کیلومتر در سال‌های گذشته به صورت خاکی و راه شنی شوسه بودند.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های اداره کل و از محل اعتبارات استانی و ملی این دو راه روستایی هم اینک در حال اجرای روکش آسفالت هستند، افزود: محور پنج پیکر به بصیرآباد یکی از پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان در سال 1400 بوده که بدلیل واقع شدن در حد فاصل شهرستان‌های گمیشان و ترکمن و نیز مسیر بازارچه پارچه پنج پیکر به لحاظ تردد دارای اهمیت بسزایی است.

گرگانی، محور بصیرآباد به سیمین شهر را بدلیل اتصال شهر سیمین شهر به بصیرآباد و خواجه نفس و سایر روستاهای بهره‌مند و کوتاه شدن طول مسیر تردد کاربران جاده‌ای از اهمیت ویژه ای برخوردار دانست.

وی، تعداد خانوارهای استفاده‌کننده از این راه را در این دو روستاها ۱۵۰۰ خانوار و با حدود جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر بیان کرد.

شهرستان‌های ترکمن و گمیشان دارای یک اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستند که وظیفه نگهداری ۳۵۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را عهده‌دار است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.