1402-03-02 14:29
571
0
85053
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

اعضای صندوق اعتباری هنر در گلستان خانه‌دار می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از امکان مجدد ثبت‌نام اصحاب رسانه و هنر در طرح ملی مسکن خبر داد و افزود: متقاضیان تا هشتم خرداد فرصت اقدام دارند.

به گزارش گلستان ما، محمد رعیت با تشریح جزئیات نحوه خانه‌دار شدن اهالی فرهنگ، هنر و رسانه گلستان اظهار کرد: به دلیل اینکه برخی از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه موفق به ثبت‌نام در طرح مسکن ملی نشده بودند، از همین رو پیرو توافق‌نامه با وزارت راه و شهرسازی این امکان مجددا فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده برای این تسهیلات همانند شرایطی است که برای مسکن‌های ملی تعیین شده است،بیان کرد: بر این اساس متقاضیان و افراد تحت تکفل، شامل آنهایی هستند که فاقد زمین مسکن و یا واحد مسکونی از یکم فروردین ۸۴ به بعد بوده و از تاریخ ۲۲ بهمن ۵۷ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: این تسهیلات صرفا برای (اعضای صندوق اعتباری هنر و دارندگان هنرکارت) فراهم شده است و متقاضیان واجد شرایط درصورت تمایل و دارا بودن شرایط مندرج در سامانه نهضت ملی مسکن تا هشتم خرداد ماه (بدون تمدید مهلت) و بدون مراجعه حضوری به ادارات راه و شهرسازی، صرفا از طریق  لینک https://saman.mrud.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رعیت سبز بودن فرم (ج) در استعلام از سامانه مربوطه، متاهل و یا سرپرست خانوار بودن، داشتن ۳۵ سال سن کامل برای زنان مجرد و داشتن ۵ سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا را از جمله شرایط متقاضیان برشمرد و افزود: فراخوان مجدد صندوق اعتباری هنر برای بهره‌‎مندی جاماندگان از طرح مسکن ملی است و متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح حمایتی تا هشتم خرداد فرصت دارند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.