1402-03-01 10:20
498
0
85036
با وحدت رویه بانک‌ها؛

۳۷۲ مصوبه برای رفع موانع تولید در گلستان اجرا شد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از مجموع ۵۰۰ مصوبه رفع موانع در حمایت از تولید استان در سال ۱۴۰۱، ۳۷۲ مصوبه آن اجرا شد.

به گزارش گلستان ما، درویش علی حسن‌زاده در پانصد و نود و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن شهید رجایی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع ۵۰۰ مصوبه رفع موانع در حمایت از تولید استان در سال ۱۴۰۱، ۳۷۲ مصوبه آن به اجرا در آمده است .

وی افزود: این کارگروه طی سال گذشته مشکلات ۳۵۵ واحد صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی استان را بررسی کرده که در نتیجه آن ۵۰۰ مصوبه رفع موانع در حمایت از تولید استان داشته است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: از مجموع ۵۰۰ مصوبه کارگروه در سال قبل ۳۷۲ مصوبه آن با تلاش مسوولان و کارشناسان دستگاه‌ها و بانک‌های عامل به اجرا در آمده است .

حسن‌زاده گفت: ۸۱ مصوبه دیگر را متقاضیان پیگیری نکرده اند و مابقی مصوبات نیز توسط دستگاه‌های اجرایی در دست رسیدگی است.

به گفته وی، بیشترین دستگاه‌های فعال در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، بانک‌ها، ادارات امور مالیاتی و تامین اجتماعی بودند .

گفتنی است در این جلسه، مدیران سه واحد تولیدی استان مسائل و مشکلات حوزه فعالیت خود در حوزه بانک‌ها ، شرکت گاز و تامین اجتماعی را مطرح و خواستار حمایت بانک‌ها شدند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.