1402-02-08 12:14
587
0
84710
به مناسبت هفته کار و کارگر؛

میز خدمت در محل برپایی نماز جمعه گرگان برگزار شد

به مناسبت هفته کار و کارگر میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه گرگان برپا شد.

به گزارش گلستان ما، به مناسبت هفته کار و کارگر  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان غرفه میز خدمت را با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و اعضای شورای کار استان، روسای ادارات و کارشناسان دستگاه‌های اجرائی تابعه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصلی گرگان برپا کرد.

در جریان این‌ میز خدمت، مدیران حاضر به صورت بی‌واسطه به نمازگزاران خدمات ارائه کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در حاشیه میز خدمت اظهار کرد: اولویت اول ما در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره پیگیری مسائل و مشکلات مردم است، ما بنا داریم تا با نزدیک شدن هرچه بیشتر به مردم شریف بتوانیم خدمات بهتری را ارائه کنیم.

دکتر حسینعلی خواجه‌مظفری ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ارج نهادن به مقام شامخ کارگر و ارزش کار و همچنین تاکیدات معظم‌له که طی چند سال اخیر در نامگذاری سال‌ها مقوله تولید و رونق اقتصادی کاملا مشهود است تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: مسئولان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در این میز خدمت با تمام توان و با صبر وشکیبایی به صحبت‌های مراجعان گوش فرا دهند و برای رفع مشکلات مردم تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه دیدارهای چهره به چهره و بی‌واسطه مدیران و مسئولان  با مردم یکی از راه‌های درک هرچه بهتر مسائل و مشکلات این عزیزان است، افزود: خوشبختانه این مهم در مجموعه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به خوبی در حال اجرا است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.