1402-02-07 13:28
442
0
84692
با حضور معاون بنیاد مسکن انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی فاز اول پروژه ۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در خان‌ببین

کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز اول پروژه ۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر خان ببین با حضور دکتر زنگانه استاندار گلستان و معاونین بنیاد مسکن کشور به زمین خورد.

به گزارش گلستان ما، کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز اول پروژه ۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر خان‌ببین با حضور استاندار گلستان و معاونین بنیاد مسکن کشور مهندس جودی و مهندس صالحی و مهندس کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر به زمین‌زده شد.

بر اساس این گزارش، این پروژه در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع در ۲۰ بلوک و در مدت دو سال اجرایی خواهد شد و اعتبار پیش‌بینی شده برای فاز اول این پروژه شامل ۴۰ واحد، قریب به ۳۰ میلیارد تومان است.

استاندار گلستان در این مراسم اظهار کرد: تأمین زمین در استان‌های شمالی به عنوان یکی از چالش‌های بزرگ در اجرای نهضت ملی مسکن است که در اقدامی جهادی در استان گلستان تمامی زمین‌های مورد نیاز اجرای نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان تأمین شده و در اجرای این طرح در شهر‌ها نیز زمین مورد نیاز برای دو سال اجرای طرح تأمین شده است.

علی‌محمد زنگانه با تقدیر از حمایت‌های ملی انجام شده در اجرای نهضت ملی مسکن در گلستان بیان کرد: خوشبختانه طی فعالیت‌های شبانه‌روزی و با وحدت مثال زدنی دستگاه‌های مرتبط در اجرای نهضت ملی مسکن، استان گلستان از جایگاه ۲۳ به ۱۳ در اجرای این طرح در کشور رسیده است.

وی اضافه کرد: با تأمین زمین سرعت اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در گلستان چه به صورت سالانه و چه در مجموع ۴ ساله افزایش خواهد یافت.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است سهمیه ساخت مسکن ملی برای محرومان افزایش یابد، تأکید کرد: ما در تلاشیم بتوانیم سطح تسهیلات برای نهضت ملی مسکن را افزایش دهیم و پرداخت نیز به صورت پلکانی انجام شود.

زنگانه گفت: در حال حاضر اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی حمایتی در حال انجام است و تفاهم نامه ساخت ۲ هزار واحد دیگر نیز منعقد شد.

انتهای پیام/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.