1402-01-20 11:54
662
0
84396
در صحن شورای شهر گرگان؛

بودجه ۱۴۰۲ شهرداری ابلاغ شد/ گرگان در مسیر تحقق بودجه 1800 میلیاردی

در صحن شورای شهر گرگان بودجه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری گرگان ابلاغ شد.

به گزارش گلستان ما، بودجه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری گرگان با حضور مقامات استانی و فرماندار مرکز استان ابلاغ شد.

سیدالنگی در این جلسه عنوان کرد: همکاران بنده در سال ۱۴۰۱ تمام توان خود را برای تحقق بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی انجام دادند.

وی تصریح کرد: از مجموع بودجه سال گذشته، ۹۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی، ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق فروش املاک و ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه سرمایه گذاری دیده شده بود.

شهردار گرگان گفت: با این وجود به خاطر تورم موجود ما از حدود یک سوم از اختیار فروش املاک استفاده و تلاش کردیم از سرمایه های شهرداری حفاظت کنیم.

سیدالنگی با اشاره به طرح استقبال از بهار شهرداری گرگان بیان کرد: همه شهروندان و مسافرانی که از شهر گرگان بازدید کردند خدمات محسوسی را احساس کردند و برخلاف سال گذشته آرامش به طور کامل برقرار بود.

وی به شعار امسال اشاره و اظهار کرد: شهرداری در لایحه عوارضی که تهیه کرده، حداقل رشد در حوزه ساخت و ساز را لحاظ کرده تا با مهار تورم در این بخش به رشد تولید مسکن و انبوه سازان ساختمانی کمک کرده باشد.

شهردار گرگان در پایان از رفع ترافیک، ارتقاء ناوگان حمل و نقل عمومی، رفع محرومیت زدایی و توانمندسازی محلات و شفافیت هزینه ها به عنوان مهمترین برنامه های سال جاری این نهاد خدمت رسان نام برد.

پیش از سخنان سیدالنگی، معاون هماهنگی و عمرانی استانداری گلستان نیز در سخنانی گفت: بخش عمده ای از اقدامات صورت گرفته در ستاد تسهیل سفر عید نوروز بر دوش شهرداران بوده که ما از عملکرد شهردار گرگان رضایت مندیم.

مهدی مهیایی با اشاره به پروژه بزرگ احداث فیبر نوری و ترمیم مسیر آن اظهار کرد: طی گزارشی که از وزارت ارتباطات و شرکت زیرساخت ها دریافت کردیم، پروژه فیبر نوری در حجم وسیع و زمان کوتاه کار بی نظیری بوده که با همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان صورت گرفت.

بر اساس بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری، ۹۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای بخش جاری، ۸۳۲ میلیارد تومان برای بخش عمرانی (اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای) و مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای اعتبارات تملک دارایی های مالی (وام) اختصاص یافته است./ شهرداری گرگان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.