1402-01-02 07:10
537
0
84169
در طرح نظارتی ویژه نوروز انجام شد؛

تشکیل 138 پرونده تخلف صنفی در گلستان

مدیرکل صمت استان گلستان گفت: دستگاه‌های نظارتی، تعداد ۱۳۸ پرونده تخلف از مراکز بازرسی شده را به منظور رسیدگی به مراجع قانونی ذیربط تشکیل دادند.

به گزارش گلستان ما، درویش‌علی حسن‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران از بیش از ۹ هزار بازرسی در سه روز پایانی سال خبر داد و اظهار کرد: انجام بیش از ۹ هزار بازرسی در قالب گشت‌های مستقل و مشترک توسط دستگاه‌های نظارتی و خدمات‌رسان صورت گرفته است.

وی افزود: در سه روز پایانی سال ۱۴۰۱،بیش از ۹ هزار بازرسی از مراکز ارائه کننده کالا و خدمات و اماکن اقامتی پذیرایی، گردشگری و خدماتی بین راهی توسط دستگاه‌های نظارتی و خدمات‌رسان عضو کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان صورت گرفته است.

رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان گلستان بیان کرد: این بازرسی‌ها در قالب گشت‌های نظارتی مستقل و مشترک با مشارکت بازرسان این اداره کل وادارات کل  تعزیرات حکومتی،دامپزشکی ،راهداری ،میراث فرهنگی ،استاندارد غله، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت نفت، بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرداری‌ها و پلیس فراجا و مشارکت سایر مجموعه‌های مردمی در سه روز آخر پایانی سال به انجام رسیده است.

مدیرکل صمت استان گلستان در ادامه اظهار کرد: در این بازرسی‌ها،دستگاه‌های نظارتی، تعداد ۱۳۸ پرونده تخلف از مراکز بازرسی شده را به منظور رسیدگی به مراجع قانونی ذیربط تشکیل دادند.

حسن‌زاده گفت: بر اساس دستورالعمل‌های صادره نظارت و بازرسی از تمامی مراکز ارائه‌کننده کالا و خدمات در طول ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.