1402-01-01 07:59
299
0
84160
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

شعار سال با نصب بنر در دستگاه‌ها اجرایی عملیاتی نمی‌شود/ همگرایی برای تحقق شعار سال الزامی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: با بنر و تشکیل اتاق شعار سال در دستگاه‌های اجرایی نمی توانیم در مسیر منویات رهبری قرار بگیریم و باید همگرایی کنیم.

حسین خواجه‌مظفری در گفتگو با گلستان ما در راستای تحقق شعار سال گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در طول ۱۰ سال گذشته به اقتصادی در شعار سال تاکید داشتند همه دستگاه‌ها باید توان خود را در این مسیر بگذارند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: با بنر و تشکیل اتاق شعار سال در دستگاه‌های اجرایی نمی توانیم در مسیر منویات رهبری قرار بگیریم و این کارها جواب نمی‌دهد و باید همگرایی کنیم.

 

خواجه‌مظفری ابراز داشت: برای تحقق شعار سال عزم و اراده دسته جمعی نیاز است و باید همه در کنار هم باشند.

 

وی گفت: اگر کرونا حل شد به این واسطه بود و وقتی همه با هم باشیم می‌توانیم به این موفقیت برسیم، در بحث کرونا دولت و غیردولتی نداشتیم و همه از ماسک استفاده می‌کردند تا مخاطرات کاهش پیدا کند و خود را مسئول می‌دانستند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: تسهیلات چگونه پرداخت می‌شود، ما ۱۰۰ درصد متولی اشتغال هستیم و هر جایی که ما حضور نداشته باشیم مطمئن باشید تسهیلات در حوزه اشتغال نتیجه بخش نخواهد بود.

 

خواجه مظفری گفت: در حوزه روابط کار در سال گذشته برای اصلاح ساختار بروزرسانی تجهیزات و حمایت از واحدهای مشکل‌دار در حوزه اشتغال اقدام کردیم و معرفی الگوهای نخبه کارگری و عرصه تولید، راه اندازی باشگاه تعاون، تهیه کتاب روستا تعاون، برگزاری کرسی تعاون، راه اندازی پژوهشکده تعاون در دانشگاه جامع گلستان از مهمترین اقدامات ما در تحقق شعار سال خارج از وظایف روزمره بود.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.