1401-12-27 11:05
409
0
84126

مجوز خرید تضمینی شیرین‌سازی آب دریای خزر صادر شد

استاندار گلستان گفت: با پیگیری‌های مداوم مجوز شیرین‌سازی آب از دریای خزر صادر شد.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: یکی از بهترین مجموعه‌هایی که می‌توانیم با بهره‌گیری از اقدام جمعی به نتایج مثبت بخصوص در بخش اقتصادی دست یابیم همین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: ما برای رفع مشکلات و چالش‌ها برنامه داریم و اگر میتنی بر برنامه حرکت کنیم و چشم‌انداز داشته باشیم که داریم می‌توان به آینده امیدوار بود و بر ریل مشخص حرکت کرد.

استاندار گلستان تصریح کرد: با این مسیر استان ما می‌تواند مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتر از تصور پیش رود و اینکه ما بارها بر برنامه‌ریزی تاکید کرده‌ایم بر همین مینا است.

زنگانه خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی استان نیروی انسانی، تولید کنندگان و متخصصن در امور مختلف هستند که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه در گذشته برخی زیرساخت‌هایی که باید، ایجاد نشده و کار را امروز برای ما سخت کرده و باعث شده ما با برخی از واقعیت‌های تلخ روبرو شویم و مجبور باشیم بخش عمده‌ای از انرژی و منابع استان را برای رفع این مشکلات و چالش‌ها و جبران عقب ماندگی‌ها صرف کنیم.

استاندار گلستان با اشاره به چالش بزرگ تامین آب شرب در استان گلستان، خاطرنشان کرد: مجوز خرید تضمینی شیرین‌سازی آب صادر شده و این مهم با پیگیری‌های شبانه‌روزی، مداوم و بسیار پرتلاش صورت گرفت.

زنگانه بیان کرد: استان گلستان باید به منابع آب شرب پایدار دسترسی پیدا کند که اولویت اول از نظر ما شیرین‌سازی آب، پس از آن سد و پس از آن راهکارهای دیگر است.

وی تاکید کرد: ما باید با تمام توان در این مسیر حرکت کنیم چون شدت برداشت آب از منابع زیرزمینی در استان گلستان بسیار بالا است و اگر علاجی برای آن نداشته باشیم با مشکل اساسی روبرو خواهیم شد.

استاندار گلستان تصریح کرد: اتحاد و وحدت در کار باعث می‌شود نتایج خوبی در رسیدن به هدف حاصل شود و همه ما باید در استان وحدت داشته باشیم تا اقدامات بزرگ را در استان انجام دهیم.

 

 

مجوز خرید تضمینی شیرین‌سازی آب دریای خزر صادر شد

 

مجوز خرید تضمینی شیرین‌سازی آب دریای خزر صادر شد

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.