1401-11-29 23:51
365
0
83644
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان عنوان کرد:

۸۶ واحد اقتصادی در گلستان مشمول، طرح طبقه‌بندی مشاغل شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون در استان گلستان برای ۸۶ واحد مشمول، طرح طبقه بندی مشاغل اجرا شده است.

به گزارش گلستان ما، حسینعلی خواجه‌مظفری در خلال برگزاری آزمون الکترونیکی عضویت در کمیته‌های طرح طبقه‌بندی مشاغل استان گلستان که برای نخستین‌بار برگزار می‌شود، اظهار کرد:حداقل نمره قبولی: ۶۰ درصد کل نمرات   است و منابع آزمون شامل یک فایل الکترونیکی حاوی ضوابط و دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های طرح طبقه بندی مشاغل ، قوانین و مقررات کار می شود که برای شرکت کنندگان در آزمون قبلا ارسال شده است. 

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: به استناد مواد ۴۸ و ۴۹ قانون کار طرح طبقه بندی مشاغل در واحدهای بالای ۵۰ نفر نیروی کار اجرا می‌شود. 

 خواجه‌مظفری گفت: طرح طبقه بندی مشاغل در واحدهای تولیدی به جهت مشخص شدن شرایط احراز شغل و وظایف شاغل ، نحوه ارتقا و تنزل گروه شغلی، مزد گروه های شغلی، ضریب ریالی و مزد پایه کلیه مشاغل کارگاه مشخص می‌شود. 

وی ابراز داشت: کمیته طرح طبقه بندی مشاغل متشکل از دو نفر نماینده کارگران، دو نفر نماینده کارفرما، یک نفر نماینده سرپرست کارگاه  است.

این مقام مسئول ابراز داشت: آزمون امروز پنج شنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شده و مربوط به اعضای کمیته طرح طبقه بندی مشاغل و واحدهای تولیدی بالای ۵ نفر هست که با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی و جهاد دانشگاهی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود. 

خواجه مظفری تاکید کرد: تاکنون در استان گلستان برای ۸۶ واحد مشمول، طرح طبقه بندی مشاغل اجرا شده و ۳۶ واحد واجد شرایط دیگر هم در استان گلستان وجود داره که درحال پیگیر هستیم تا در این واحدها این کار انجام شود.

وی یادآور شد: این آزمون الکترونیکی و افرادی که در این آزمون نمره قبولی کسب کنند براشون گواهینامه صادر می‌شود.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.