1401-11-13 18:59
393
0
83342
مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان عنوان کرد:

معرفی ۵۰ پزشک گلستان به مراجعه قضایی به دلیل فرار مالیاتی/ کارگروه مبارزه با پولشویی در گلستان شکل گرفت

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان گفت: در بررسی‌هایی که از گزارشات مردمی داشتیم حدود ۵۰ پزشک استان از دستگاه پذیرنده بانکی استفاده نکردند و باعث آزار و اذیت بیماران می‌شوند و این افارد به دستگاه قضایی معرفی شدند.

به گزارش گلستان ما، قربان حاجی مشهدی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: از محل درآمد‌های مالیاتی یک هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان تاکنون درآمد استان گلستان در طول ۱۰ ماه سال‌جاری محقق شده است که ۱۰۸ درصد تحقق درآمد مالیاتی استان را شامل می‌شود.
مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان ادامه داد: سهمیه یکساله درآمد‌های مالیاتی استان دو همت(دوهزار میلیاردتومان) است که ۸۵ درصد از آن تا دی محقق شده است و‌امید داریم بتوانیم با همت دستگاه‌های اجرایی تحقق ۱۰۰ درصدی داشته باشیم.
حاجی مشهدی بیان کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان نیز درآمد‌های ارزش افزوده استان محقق شده است که تا ماه گذشته از این مبلغ ۱۵۱ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌های استان گلستان واریز شده است
وی خاطرنشان کرد: از محل یک درصد مالیات که صرف سلامت می‌شود بیش از ۷۴ میلیارد تومان به حساب وزارت بهداشت واریز شده که صرف مصارف بهداشتی استان خواهد شد.
این مقام مسئول بیان کرد: استان گلستان قطب کشاورزی است و کارخانه دخانیات در استان داریم که ۸۰ درصد دخانیات کشور در گلستان تولید می‌شود اما دخانیات قرق زیر نظر تهران مدیریت می‌شود و تمامی ارزش افزوده آن به تهران واریز می‌شود و اگر این اعتبار به استان اختصاص پیدا کند قطعاً باعث تحول در استان خواهد شد.
حاجی مشهدی بیان کرد: در فضای پارک علم و فناوری و منطقه ازاد معافیت ۲۰ ساله مالیاتی دیده شده ولی متأسفانه حمایتی از پارک علم و فناوری نشده است فضای پارک علم و فناوری کم است و این در حالی است که برخی استان‌ها ده‌ها هکتار اراضی برای کارخانه نوآوری اختصاص دادند.
وی افزود: قانون پایانه‌های فروشگاهی مصوبه دولت است و متأسفانه این قانون اجرایی نشده است و با پیگیری وزیر اقتصاد بنا شد این قانون احیاء شود و صدور صورت حساب الکترونیکی یکی از مزیت‌های است که در این پایانه‌های فروشگاهی دیده شده است و تمامی شرکت‌ها باید قانون پایانه‌های فروشگاهی را اجرا کنند.
این مقام مسئول به تشکیل کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی اشاره کرد و گفت: در بررسی‌هایی که از گزارشات مردمی داشتیم حدود ۵۰ پزشک استان از دستگاه پذیرنده بانکی استفاده نکردند و باعث آزار و اذیت بیماران می‌شوند و این افارد به دستگاه قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.