1401-11-04 15:22
310
0
83145
فرماندار آزادشهر:

۵۲۱ میلیارد تومان پروژه به مناسبت دهه فجر در آزادشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار آزادشهر گفت: در دهه فجر مجموعه تعداد کل طرح‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر ۲۰۷ طرح است و مجموعه اعتبارات این طرح‌ها ۵۲۱ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش گلستان ما؛ سید جواد کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با توجه به رکن اسلامیت و جمهوریت با سایر انقلاب‌های دنیا متفاوت است و این دو رکن باعث تعالی کشور خواهد شد.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: دشمنان می‌خواهند قدرت نرم نظام را تضعیف کنند، دشمن معترف است که در فشار حداکثری شکست خوردند و باید مراقب باشیم که نخبگان جامعه ما از پراکنده کردن بذر ناامیدی در جامعه اجتناب کنند.

کریمی بیان کرد: امروز راهبرد دشمن ناامیدسازی جوانان است و دهه فجر نیز فرصت خوبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و جهاد تبیین به شمار می‌رود.

وی افزود:‌امیدآفرینی و نشاط آفرینی می‌تواند باطل السحر توطئه‌های دشمن باشد و یکی از برنامه‌های مهم ما در دهه فجر باید آشنایی با‌اندیشه امام(ره) و اهداف نهضت انقلاب اسلامی و تبیین دستاورد‌ها و اقدامات انقلاب اسلامی باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: در دهه فجر مجموعه تعداد کل طرح‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر ۲۰۷ طرح است و مجموعه اعتبارات این طرح‌ها ۵۲۱ میلیارد تومان اعتبار است.

کریمی گفت: در حوزه اشتغالزایی ۸۹ پروژه با اشتغالزایی ۲۶۹ نفر را در نظر داریم که اعتبار این پروژه‌ها ۱۱۸ میلیارد تومان است.

وی افزود: در حوزه طرح‌های عمرانی پروژه‌های قابل افتتاح ما بالغ بر ۱۱۶ پروژه است که اعتبار آن ۴۰۱ میلیارد تومان است و دو پروژه نیز در این ایام کلنگ زنی می‌شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: گازرسانی به هفت روستایی آزادشهر از جمله پروژه‌هایی دهه فجر می‌شود که تمام روستا‌هایی بخش چشمه ساران از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد، احداث پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلولت در نگین شهر، احداث پست ۲۰۱ مگاوالت آمپر را خواهیم داشت، تکمیل استادیوم ورزشی آزادشهر با اعتبار چهار میلیارد تومان از جمله پروژه‌هایی است که در این ایام می‌توانیم به آن اشاره کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.