1401-10-30 03:45
338
0
83039
فرماندار ویژه گنبدکاووس تاکید کرد:

بسته سرمایه‌گذاری تشویقی برای تخریب آب بند‌ان‌های گرگان رود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: در صورت تقاضای تخریب داوطلبانه آب بندان‌های بستر گرگانرود بسته تشویقی سرمایه‌گذاری در اختیار صاحبان آب بندان‌های تخریبی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی دهرویه در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: با بررسی‌های انجام شده ساماندهی آب بندان‌ها در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفته و با کار تیمی و همکاری مالکین و حمایت‌های مجموعه استان این تخریب‌ها بزودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، امکان سرمایه‌گذاری در سایت می‌گوی گمیشان برای پرورش‌دهندگان ماهی با تسهیلات ویژه فراهم شده و فعالان بخش شیلات می‌توانند از مزایای سرمایه‌گذاری در این سایت و یا تشکیل شرکت تعاونی در خارج بستر گرگانرود و پرورش ماهیان خاویاری و همچنین تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ اشتغالزایی بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر اقناع‌سازی طرح و اعتمادسازی در بین مردم افزود: علاوه بر تخریب آب بندان‌های غیرمجاز باید بر وضعیت برداشت از آب سد نیز نظارت ویژه شود و گلوگاه‌های شناسایی شود چرا که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد کشاورزان پایین دست سد وشمگیر نتوانستند به دلیل برداشتهای غیر مجاز آب در بالادست، برداشتی انجام دهند و این در حالی است که در بالادست مسیر، بهره‌برداران از پرورش ماهی و کشت شالی بهره‌مند بودند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.