1401-06-04 11:01
329
0
81353
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در آیین کلنگ زنی یک هزار واحد نهضت ملی مسکن عنوان کرد؛

نقش اثرگذار تشکیل شورای مسکن در تامین زمین برای نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در آیین کلنگ زنی یک هزار واحد نهضت ملی مسکن در سایت آسایش گرگان گفت: تشکیل شورای مسکن که ریاست آن بر عهده دکتر زنگانه استاندار گلستان است، نقش اثرگذاری در تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن دارد.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی ملک  در آیین آغاز عملیات اجرایی یک هزار واحد نهضت ملی مسکن در دومین روز هفته دولت 1401 اظهار کرد: احداث یک هزار واحد نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت پنج هکتار در استان گلستان اولین گام بزرگ وزارت و شهرسازی در حوزه نهضت ملی مسکن در این استان است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در ادامه سخنانش در خصوص جزئیات این پروژه گفت: مجموع مساحت این پروژه 48 هکتاراست که تا کنون طراحی شهری آن انجام شده و در فاز اول یک هزار واحد احداث می شود.

وی افزود: با همراهی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و حضور سه مشاور،عملیات اجرایی در دومین روز هفته دولت 1401 آغاز و در کمترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: با توجه به کمبود زمین در استان گلستان، روند احداث واحدهای نهضت ملی مسکن با موانعی روبرو بود که با تدابیر استاندار گلستان در حال رفع این موانع هستیم.

مهندس ملک ادامه داد: برگزاری شورای مسکن و در کنار آن شورای فرعی مسکن، نقش اثرگذاری در همکاری سایر دستگاه های اجرایی در خصوص تامین زمین داشت.

وی افزود: در این جلسات اراضی مازاد دستگاه ها شناسایی شده و به طرح نهضت ملی مسکن، که از تاکیدات دولت سیزدهم و مردمی دکتر رئیسی است، واگذار می شود.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در ادامه سخنانش گفت: از دستاوردهای این جلستت می توان به انعقاد تفاهم نامه ای که بین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مستعضفان گلستان منعقد شد اتشاره کرد که در راستای این یادداشت تفاهم 58 هکتار از اراضی این مجموعه در شهرستان کلاله به طرح نهضت ملی مسکن الحاق شده است.

مهندس ملک با بیان اینکه در شهرستان گنبدکاووس نیز، در شرف انتقال سند اراضی دولتی به وزارت راه وشهرسازی هستیم، اظهار کرد: پس از انتقال سند، زمین لازم  برای 12 هزار واحد در این شهرستان تامین می شود.

گفتنی است استان گلستان تعهد احداث 94 هزار واحد را در قالب نهضت ملی مسکن در بازه زمانی چهارساله دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.