1401-03-17 11:48
402
0
80348
سرپرست اداره کل صمت گلستان خبر داد :

درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی 875 قلم محصول تولیدی استان

سرپرست اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ضمن ارائه گزارشی از طرح شفافیت قیمت از طریق درج قیمت گفت : از ابتدای اجرای این طرح تا کنون قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی 875 قلم محصول تولیدی استان درج شده است .

به گزارش گلستان ما، درویش علی حسن زاده ضمن ارائه گزارشی از اجرای طرح شفافیت قیمت از طریق درج قیمت تولید کننده در استان گلستان گفت : این طرح از بیست و هفتم آذر ماه 1400 آغاز گردیده و درحال حاضر 5 مرحله از آن انجام شده است .
وی گفت : از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری بسیاری از کالاها مشمول گردیده و کلیه واحدهای تولیدی ملزم به ثبت درج همزمان قیمت تولید کننده و مصرف کننده بر روی کالاهای تولیدی خود گردیده اند .
حسن زاده در خصوص مزایای اجرای این طرح گفت : درج همزمان قیمت تولید کننده و مصرف کننده سبب آگاهی مردم و مصرف کنندگان نسبت به قیمت خرید و هزینه تولید محصول یا قیمت نهایی درب کارخانه می گردد .
وی افزود : کاهش قیمت محسوس بسیاری از کالاها که حاشیه سود فراوانی داشته و مصرف کننده از آن بی بهره بوده است و توجه واحدهای تولیدی به درج قیمت بر روی کالاها که رو به فراموشی سپرده شده بود و همچنین شفاف سازی عملکرد و آنالیز قیمتی واحدهای تولیدی ، شرکت های پخش ، واحدهای عمده و خرده فروش در سطح بازار از جمله مزایای اجرای این طرح می باشند .
به گفته حسن زاده ، از ابتدای اجرای این طرح تا کنون 94 واحد تولیدی استان مشمول این طرح شده اند و قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر روی 875 قلم محصول تولیدی استان درج شده است ./ صمت گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.