1401-03-11 13:22
380
0
80283
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان عنوان کرد

ثبت ۱۷۰۰ شغل از ابتدای سال تاکنون در سامانه رصد گلستان/ مردم فریب درگاه‌های جعلی ثبت یارانه‌ها را نخورند

خواجه مظفری گفت: داد: در روزهای آینده در دومین جلسه کارگروه اشتغال برش شهرستانی میزان اشتغال دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها مشخص می شود و تا این لحظه یک هزار و ۷۰۰ نفر ثبت اشتغال در سامانه رصد شاهد هستیم.

به گزارش گلستان ما؛ حسین خواجه مظفری عصر امروز در جلسه ستاد اشتغال شهرستان آزادشهر اظهار کرد: در دو برش استانی و ملی تعهد اشتغال برای دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شده است و بنا به تعهد اشتغال ملی ۳۱ هزار و ۳۱۰ نفر اشتغال باید امسال در استان ایجاد کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: در روزهای آینده در دومین جلسه کارگروه اشتغال برش شهرستانی میزان اشتغال دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها مشخص می شود و تا این لحظه یک هزار و ۷۰۰ نفر ثبت اشتغال در سامانه رصد شاهد هستیم.

خواجه مظفری در خصوص جاماندگان یارانه ها گفت: تا آخرین لحظه برای کسانی که جاماندند و یا می خواهند ثبت نام جدید داشته باشند مشکلی نداریم و سامانه هدفمندی یارانه ها راه افتاده است.

وی افزود: سامانه های ما مشخص است و مردم می توانند با مراجعه به این سامانه ها به صورت الکترونیکی اعتراض خود را ثبت کنند و حداکثر در بازده یک ماه به این اعتراضات و درخواست ها رسیدگی می شود.

این مقام مسئول به درگاه های جعلی برای درخواست ثبت یارانه اشاره کرد و افزود: مردم فریب این کلاهبرداران را در فضای مجازی نخورند و به سامانه های رسمی اعلام شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.