1400-11-17 10:20
526
0
78495
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان خبر داد؛

بهره برداری از ۱۳۶ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش کشاورزی گلستان 

مهاجر گفت: در ایام الله دهه فجر  ۱۳۶ طرح عمرانی و تولیدی اقتصادی جهاد کشاورزی گلستان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. 

به گزارش گلستان ما؛  مختار مهاجر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان   اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۱۳۶ طرح عمرانی و تولیدی اقتصادی این سازمان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. 

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با بیان این خبر گفت: از تعداد ۱۳۶ طرح عمرانی و تسهیلاتی قابل بهره برداری که شامل ۸۷ طرح عمرانی و به تعداد ۴۹ طرح تسهیلاتی مورد بهره برداری در سطح استان قرار می گیرند.

وی افزود: این پروژه ها به صورت برنامه ای در بخش تجهیز آبیاری نوین و تامین آب کشاورزی ۶۶ طرح، در بخش تولید و پرورش دام و طیور ۱۵ طرح، شیلات و آبزیان ۷ طرح، تولیدات گیاهی ( زراعی، باغی، ماشین آلات کشاورزی) ۱۷ طرح، صنایع تبدیلی و تکمیلی ۱۷ طرح، جنگل، مرتع و آبخیزداری ۱۲ طرح، مراکز آموزشی و تحقیقاتی ۲ طرح به بهره برداری می رسند.

 مهاجر تصریح کرد: با به بهره برداری رسیدن پروژه های فوق ۸۶۲۸ خانوار از نعمت آن بهره مند و همچنین ۹۰۴ فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم توسط این سازمان در استان فراهم می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: پروژه های مذکور به صورت شهرستانی به ترتیب عبارتند از: گرگان ۳۵ طرح، گنبد ۲۳ طرح، رامیان ۱۶ طرح، علی آباد کتول، ۱۰ طرح، آق قلا، ۱۰ طرح، کردکوی ۱۰ طرح، گمیشان ۸ طرح، مراوه تپه ۶ طرح، کلاله ۵ طرح، آزادشهر ۴ طرح، مینودشت ۴ طرح، بندرترکمن ۲ طرح، گالیکش ۲ طرح، بندرگز ۱ طرح را به خود اختصاص داده اند.
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.