1400-10-23 09:31
519
0
78088
رئیس کل دادگستری گلستان:

برخی مسئولان برای سرمایه گذاری مانع تراشی می کنند/ ضرورت توجه به تسری حقوق کارکنان دادگستری

آسیابی گفت:برخی مسئولان برای سرمایه گذاری مانع تراشی می کنند.

به گزارش گلستان ما؛ حیدر آسیابی صبح امروز در جلسه شورای معاونین و شورای قضایی استان و روسای دادگستری ها و دادستان های سراسر استان  با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اظهار کرد: نوع رفتار نسبت به مکاتبات مردمی باید در خور و شان کارکنان دادگستری باشد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: نمایندگان مجلس به مباحث قضایی به ما کمک می کنند و  همه ما در بدنه جمهوری اسلامی هستیم و باید در کنار هم باشیم تا سرمایه اجتماعی ما افزایش پیدا کند.

آسیابی بیان کرد: اتاق های قضات باید پناهگاه فعالان اقتصادی باشد و مشکلات آنها شنیده شود و گاهی دستگاه قضا آخرین پناه تولید کنندگان می شود و نمایندگان میز باید این مشکلات را بررسی کنند.

وی افزود: گاهی می بینیم برای بستر سرمایه گذاری مسئولان مانع تراشی می کنند  و این در حالی است که باید شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که شرایط به نفع مردم رقم زده شود.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: زیبنده دستگاه قضایی نیست که مطالبات خود را مثل برخی از دستگاه ها با تجمع و یا ارائه شعارهای هنجار شکن پیگیری کند.

هاشمیان با بیان اينکه حقوق بدنه دولت باید تسری شود و هیچ تردیدی  در آن نیست، گفت:  همکاران ما نه تنها در وقت اداری بلکه خارج از وقت اداری نیز پیگیر مشکلات مردم هستند و محدودیت هایی در انجام فعالیت های خود دارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.