1400-09-05 17:48
589
0
77270
استاندار گلستان:

چاره ای جز جذب سرمایه گذار خارجی در گلستان نداریم

زنگانه گفت: چاره ای نداریم به سمت جذب سرمایه گذار خارجی بویم و امروز منابعی نداریم که بنشینیم و منابع را هدر بدهیم.

به گزارش گلستان ما؛ علی محمدزنگانه عصر امروز در  شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: برای احول و رشد ۸ درصدی اقتصاد نیمی از برنامه های ما باید به بهره باری توجه شود.

استاندار گلستان ادامه داد: اگر در وامنان یک رهبر اجتماعی پیشتاز می شود و مردم را غنی می کند می توانیم در استان های دیگر با اقلیم مشابه رقم بخورد.
زنگانه افزود: برای تحول باید منابع بانکی را در مسیر رشد و توسعه استان قرار دهیم و برخی بانک ها که بیشتر از منابع مصارف به کارگیری کردند تشکر می کنم.

زنگانه یادآور شد:بانک هایی که ۴۰ درصد منابع خود را صرف توسعه استان کردند اعلام می کنم که باید به این سمت حرکت کنند و منابع خود را به استان اختصاص دهند.

وی افزود: چاره ای نداریم به سمت جذب سرمایه گذار خارجی بویم و امروز منابعی نداریم که بنشینیم و منابع را هدر  بدهیم و بای  به سمت پروژه هایی برویم که اثر بخشی بیشتری دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: احیای خلیج گرگان، راه آهن گرگان مشهد،  منطقه آزاد، سیکل ترکیبی نیروگاه علی آباد، مجتمع میگو گمیشان از موضوعاتی است که باید پیگیری شود.

زنگانه گفت: باید به سمت چشم انداز توسعه مجتمع پرورش میگو حرکت کنیم  نباید منتظر باشیم و بهانه به دلیل اختصاص عدم اعتبارات پذیرفته نیست.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.