1400-09-05 12:42
481
0
77260
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

راه نجات گلستان سرمایه گذاری است/ وعده رئیسی به نمایندگان گلستان عدالت محوری بودجه ۱۴۰۱

سنگدوینی گفت:راه نجات گلستان سرمایه گذاری است.

به گزارش گلستان ما؛ رمضانعلی سنگدوینی ظهر امروز در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد:  دو سال است که درآمد دل مردم در صحنه و جلسات می شنویم و بعد از ۴۲ سال از انقلاب و این همه تلاش و کوشش و امیدواری، افرادی که می خواهند دست استان را بگیرند ناامید هستند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از مشکلاتی که در لین جلسه مطرح شد شاید مربوط با وزیر اقتصاد نباشد و در دیدار با رئیس جمهور تمام مسائل را بیان کردیم و یکی از وعده های آیت الله رئیسی بودجه ۱۴۰۱ عدالت محور خواهد بود و استان هایی که عقب ماندگی دارند مورد توجه قرار می گیرند.

سنگدوینی گفت: استان شمالی هستیم و آب نداریم و اگر توجه نکنیم در تابستان سال ۱۴۰۱ نیز با این بحران رو به رو خواهیم شد و در پاییز و فصل بارش نیز الان طعی برق داریم.

وی افزود: آخر خط لوله گاز قرار داریم و اگر پدافند غیرعامل مشکلی پیش بیاید نمی توانیم جلوی قطعی گاز را بگیرم.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تاکید کرد: از سال ۸۹ هدفمندی یارانه را آغاز کردیم ولی نتوانستیم یارانه ای برای افزایش راندمان عملکرد بخاری گازی در سطح کشور داشته باشیم.

سنگدوینی بابیان اینکه راه نجات گلستان سرمایه گذاری است، افزود:  گلستان نخستین استان تولید کننده مرغ در سطح کشور به شمار می رود ولی در استان مرغ به قیمت ۱۹ هزار تومان  به فروش می رسید و در استان همجوار با قیمت ۲۶ هزار تومان به فروش برسد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.