1400-04-01 12:23
628
0
75120
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

مردم با همدلی خود در انتخابات دشمن را شکست داد

ملک شاهکوهی گفت: اگر در جامعه ای اتحاد، همدلی و همبستگی شکست بخورد آن جامعه فرو میریزد و مردم قدرشناس ایران با حضور ، آگاهی و بصیرت خود تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

به گزارش گلستان ما؛ سردارعلی ملک شاهکوهی ظهر امروز در دیدار با اصناف، بازاریان و فعالین اقتصادی استان که به مناسبت اول تیرماه روز ملی اصناف اظهار کرد:  ولادت با سعادت امام رضا (ع) و روز ملی اصناف را به تمامی بازاریان، اصناف و فعالین اقتصادی استان تبریک می گویم.

وی با اشاره به حضور حدکثری مردم در انتخابات افزود: بسیج مستضعفین با تمام توان پای کار انتخابات بود و در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش جهادی داشت و بسیجیان  با حضورشان در صندوق های رای امنیت و آرامش کامل را در روز انتخابات ۲۸ خرداد در کنار نیروهای نظامی و انتظامی برای استان گلستان فراهم کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: دشمن تمام تلاشش این بود که مردم را از رای دادن منصرف کند ولی با لطف خداوند متعال و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری،  آمریکا و هم دستانش شکست خوردند و بار دیگر ملت ایران پیروز میدان بود.

ملک شاهکوهی بیان کرد: اگر در جامعه ای اتحاد،  همدلی و همبستگی شکست بخورد آن جامعه فرو میریزد و مردم قدرشناس ایران با حضور ، آگاهی و بصیرت خود تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی گفت: با گذشت ۴۲سال از عمر انقلاب اسلامی هر وقت مشاهده کردید دشمن از سیاست های خودش عقب نشینی کرد بدانید شکست خود را پذیرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.