1400-02-02 10:40
519
0
74269
هاشمیان عنوان کرد؛

تلاش های قضایی برای هموار کردن مسیر تولید/ آغاز رایزنی ها برای بازگشت رونق تولید به 47 کارخانه در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از تمرکز ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان برای رونق تولید در 47 واحد تولیدی تملک شده از سوی بانک ها در سال جدید خبر داد .

به گزارش گلستان ما، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: این واحدها سالهای گذشته از سوی بانکها در ازای طلبشان از مالکان ، تملک شده و بررسی نشان می دهد که متاسفانه بیشتر این واحدها تعطیل یا نیمه تعطیل هستند .

وی افزود: در ادامه تلاش های قضایی برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی ، تمرکز امسال دبیرخانه ستاد اقتصادمقاومتی دادگستری استان بر بازگشت رونق تولید به این 47 کارخانه است .

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: علت تعطیلی این واحدها و راهکارهای فعال کردن دوباره آنها در نشست های جداگانه با مدیران عامل بانکهای استان و مالکان این واحدها بررسی می شود .

هاشمیان ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال همه این واحدها ، تولید را از سربگیرند .

وی با تاکید بر این که توقیف واحدهای تولیدی آخرین گزینه برای وصول دیون است و هیچ بانکی حق ندارد کارخانه و واحد تولیدی را تملک کند گفت: در اغلب موارد وقتی واحدی تملک شده و به افراد دیگری واگذار می‌شود، آن واحد همچنان غیرفعال و تعطیل می‌ماند بنابراین در زمان واگذاری واحدهای تولیدی تملک شده باید اهلیت و صلاحیت افراد هم سنجیده شود 

هاشمیان با بیان این که از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ، تلاش کردیم از تعطیلی خط های تولید و توقیف کارخانه ها در ازای بدهی جلوگیری کنیم تاکید کرد: روند تولید حتی در صورت تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها نباید متوقف شود، 

لازم به ذکر است: سال گذشته هم با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان 7 کارخانه تعطیل دوباره فعال و مشکلات 303 واحدتولیدی هم بررسی و گره گشایی شد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.