1399-11-08 11:08
825
0
72874
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان خبر داد؛

محکومیت یک شرکت مهندسی بتن در حق شاکی و دولت

نجف زاده گفت: شرکت مهندسی بتن ساختمان در تعزیرات حکومتی گرگان به جزای نقدی در حق شاکی خصوصی و صندوق دولت محکوم شد.

به گزارش گلستان ما، حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران، گفت: حسب شکایت  شاکی خصوصی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت علیه  یک شرکت مهندسی، مبنی بر عدم  کیفیت بتن تحویلی برای سقف ساختمان به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: پرونده به شعبه  سوم بدوی تعزیرات حکومتی گرگان ارجاع و در جریان رسیدگی قرار گرفت و شعبه مذکور پس از احضار متهم و رسیدگیهای قانونی لازم، بر اساس شواهد و قرائن موجود و استعلام از کارشناس رسمی دادگستری تخلف را محرز دانسته و با استناد به ماده 3 و ماده 2 قانون تعزیرات حکومتی  به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جزای نقدی در حق شاکی خصوصی و مبلغ پانصد میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

عضو شورای قضائی استان همچنین گفت: پرونده موصوف پس از تجدید نظرخواهی در شعبه اول تجدید نظر مرکز استان مجدد مورد رسیدگی قرار گرفت و رای صادره  عیناً  تائید شد.

وی در خاتمه از مردم ولایتمدار استان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، صنفی و غیره موضوع را حضوری و یا از طریق تلفن135 و یا سامانه اینترنتی 135به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن 124به سازمان صنعت معدن و تجارت استان گزارش نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.