1399-03-31 14:29
1948
0
69081
توسط مدیر کل دادگستری استان گلستان :

اسامی متهمان کلان اقتصادی استان گلستان در سال 98 اعلام شد+محکومیت ها

هادی هاشمیان مدیرکل دادگستری گلستان پیش از ظهر در نشست خبری خود نام متهمان اقتصادی گلستان که تخلفات مالی بیش از صد میلیون تومان را انجام داده اند را اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما،هادی هاشمیان مدیرکل دادگستری گلستان پیش از ظهر در نشست خبری خود نام متهمان اقتصادی گلستان که تخلفات مالی بیش از صد میلیون تومان را انجام داده اند را اعلام کرد.

اسامی و محکومیت ها بدین شرح است: 

میرحسین شجاعی، ابوالحسن فاضلی و آق اویلی رادنیا که با شکایت اداره غله گلستان به عنوان متهم مشارکت در اخلال نظام اقتصادی کشور در دادگاه جرایم اقتصادی گلستان به عنوان متهم شناخته شدند و احکام آن ها صادر شد.

میرحسین شجاعی، ابوالحسن فاضلی به 9 سال حبس و رادنیا به 5 سال حبس محکوم شدند و هر کدام مشترکا به پرداخت 170 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

2.عبدالعزیز متمکن فرزند عبدالناصر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق ایجاد سایت و فروش اکانت های شرط بندی به یک سال حبس، پرداخت 10میلیارد ریال جریمه نقدی و رد مال 5 میلیارد ریال محکوم شد. 

3.بی بی نرگس خراسانی و شهربانو خراسانی که با شکایت شهرداری علی آباد به اتهام جعل در لیست حقوق و اختلاس متهم شناخته شدند که بی بی نرگس خراسانی به 4 سال حبس، انفصال از شغل و جزای نقدی و شهربانو خراسانی به اتهام معاونت در اختلاس به 6 ماه حبس محکوم شدند.

4.داریوش خواجه وند به اتهام اخذ رشوه به دوسال و نیم حبس، انفصال دائم و جزای نقدی 2میلیارد و 212هزار ریال در شعبه 110 دادگاه کیفری دو محکوم شد که در دادگاه تجدید نظر نیز تایید شد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.