1397-04-13 14:03
755
0
54897
در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شد؛

قوانلو: نباید بگذاریم حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود

رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در شرایط کنونی کشور که آمریکا جنگ اقتصادی را با ما را شروع کرده نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی در کشور تعطیل شود و یا یک نفر بیکار شود.

به گزارش گلستان ما، حسینقلی قوانلو در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان این که اشتغال حتی یک نفر هم برای ما مهم است، اظهار کرد: یکی از امیدهای دولت برای برون رفت از مشکلات فعلی کشور به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مصوبات آن است، لذا تک تک اعضای این کار گروه نقش مهمی در موفقیت کشور در این نبرد اقتصادی خواهند داشت.

وی افزود: اگر در سال 92 و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید رشد اقتصادی کشور از 7.8- به 1.9- درصد و در ادامه در سال 93 به 3+ درصد رسید، ناشی از تزریق روحیه امید در جامعه بود و امروز دشمنان ما می خواهند که این امید را از جامعه ما بگیرند که به فضل پروردگار و با همت و تلاش همه مسئولین و مردم در این امر شکست خواهند خورد.

قوانلو با اشاره به سخنان سردار سلیمانی، تصریح کزد: فرمانده سپاه قدس در یکی از سخنان اخیر خود گفت که میزان فرصتی که در بحران هاست در خود فرصت ها نیست، اما شرطش این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: در شرایط تحریم ها و با وجود تمامی مشکلات موجود با مصوبه سران سه قوه که مقام معظم رهبری نیز پشت آن ایستاده اند، دولت واردات 1400 قلم را ممنوع اعلام کرد که این یک فرصت بی نظیر برای حوزه تولید کشور است.

قوانلو خاطرنشان کرد: برجام برای ما یک موفقیت بود و در موفقیت آن همین بس که امروز با خروج تنها یک کشور از آن دنیا دچار تلاطم شده و تقریبا تمام دنیا مخالف این تصمیمات ترامپ هستند.

وی با بیان این که ما باید بدانیم که چگونه از بحران ها عبور کنیم، اظهار کرد: وقتی که ما امروز رتبه 18 اقتصاد دنیا را در دست داریم و از لحاظ جغرافیایی نیز موقعیتی بی نظیر داریم، یقینا آمریکا نمی تواند به این راحتی ما را منزوی کند./ ایسنا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.