1396-12-07 13:01
725
0
50932
برای اولین بار؛

نمایشگاه اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال فرهنگیان گلستان برپا می‎شود

نخستین نمایشگاه اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال ویژه فرهنگیان از هشتم الی 10 اسفندماه جاری درگرگان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، "احمد منصوری رضی" امروز در گفتگو با خبرنکاران اظهار کرد: اولین نمایشگاه اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال با هدف ت ویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش از هشتم الی 10 اسفندماه جاری درگرگان برپا می شود.

وی افزود: این نمایشگاه به همت بسیج فرهنگیان استان و با همکاری آموزش و پرورش گلستان، دانشگاه‎ها، بنیاد ملی نخبگان و پارک علم و فناوری در دانشکده فنی و حرفه‎ای مائده شهرستان گرگان واقع در بلوار جرجان شهرک امام 20 متری اول نهضت برپا می شود .

دبیرنخستین نمایشگاه اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال ویژه فرهنگیان تصریح کرد: این نمایشگاه در هفت بخش، "مشاغل خانگی صنعتی ، فروش محصولات"، "فناوری‎های نوین"، "دستاوردهای مراکز دانشگاهی و فنی حرفه‌ای"، " اختراعات و اکتشافات فرهنگیان و دانش‌آموزان"، "ارائه ایده‎های برتر و استارت آپ‎ها" ، "کارگاه آموزشی پیشرفته مالکیت ایده فیلم؛ شیوه ثبت اختراع و تجاری‎سازی با مدرس منتخب استانی در واحد ملی و بین‎المللی "و "رونمایی از 100 راهکار اجرایی با عنوان اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش"پیش‎بینی شده است.

منصوری رضی بیان کرد: این نمایشگاه در 12 غرفه با همکاری هنرستان ها و مدارس استان گلستان، فرهنگیان و دانش آموز نخبه و هنرمند استان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

وی بیان کرد: ساعت بازدید از این نمایشگاه 8:30 الی 15:30 و برای عموم آزاد است.

گفتنی است؛ افتتاحیه این نمایشگاه صبح سه شنبه 8 اسفندماه در دانشکده مائده گرگان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و فرهنگیان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.