1396-10-19 12:02
1033
0
48932
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

دولت را در حذف یارانه دهک های بالا پشتیبانی می کنیم/ اجرای سیکل ترکیبی نیروگاه علی آبادکتول در دست رایزنی

اسدالله قره خانی گفت: حذف یارانه افرادی که تمکن مالی دارند کار درستی است، از دولت در حذف یارانه دهک های بالا پیشتیبانی می کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ اسدالله قره خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در خصوص اجرای سیکل ترکیبی نیروگاه علی آباد کتول گفت: در خصوص این فاز با بانک صنعت و معدن و سرمایه گذار صحبت کردیم.

وی افزود: سیکل ترکیبی نیروگاه علی آبادکتول 400میلیون یورو هزینه دارد و این رقم کمی نیست علی ایحال بانک صنعت و معدن و سرمایه گذار برای ورود به این فاز قبول مسئولیت کرده اند اما سرمایه گذار که مربوط به بنیاد مستضعفان است 400 میلیاد تومان به بانک بدهکار است و از طرف دیگر 700 میلیارد تومان از وزارت نیرو طلب دارد، هم اکنون در حال مذاکره هستیم تا این مشکل رفع شود.

قره خانی تصریح کرد: اگر مذاکرات ما برای اجرای سیکل ترکیبی نیروگاه علی آبادکتول به نتیجه برسد به شکل مستمر حدود 300 تا 400 نفر مشغول به کار خواهند شد.

وی در بخش بعدی سخنانش به زمزمه حذف یارانه برخی دهک ها اشاره کرد و گفت: زمزمه حذف یارانه 32 هزار نفر که تمکین مالی دارند را شنیده ایم و این اقدام درستی است، به بیان دیگر ما دولت را در حذف یارانه دهک های بالا پشتیبانی می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.