1395-02-09 11:03
931
1
31153
رمضان بهرامی عنوان کرد:

احداث بیمارستان ویژه بیماران سرطانی / 90 درصد از واحد های تولیدی استان مشکل دارند / تغییر ادبیات برای جذب سرمایه گذار

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان گفت: طیق قانون باید 10 درصد از منابع بانکی به بخش صادرات اختصاص پیدا کند که سال گذشته این میزان به 0/5 درصد نیز نرسید .

به گزارش گلستان ما ؛ رمضان بهرامی رئیس اتاق بازرگانی گرگان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پلت فرم جامعی در حوزه تولید استان نداریم ، اظهارکرد : 90 درصد از واحدهای تولیدی استان مشکل مالی دارند .

وی ادامه با اشاره به اینکه حدود یک پنجم بدهی های بانک های استان در اختیار 4 یا 5 نفر در استان است ، گفت : تکلیف بخش صنعت باید نسبت به اعتبارات استانی مشخص شود تا بتوان کمک بیشتری به این بخش ها انجام داد .

بهرامی در ادامه با بیان اینکه صنعت گران اگر منابع نداشته باشند نمی توانند کارکنند ، اذعان داشت : امروز باید دولت بحث ارشادی را در موضوع اقتصاد مقاومتی باید کنار بگذارد چون شعار سال جنبه تکلیف دارد .

رئیس اتاق بازرگانی گرگان ، گفت : 16 هزار میلیاردی که دولت قول داد  به بخش صنعت کمک کند نشان داد سر صنعت گر واقعی کلاه می رود .

وی در ادامه به ظرفیت راه آنها برای صادرات محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت : با آموزش و پژوهش می توانیم صنعت گران استان را توانمد سازیم و در همین خصوص برنامه داریم با دانشگاه ها برای کار پژوهشی همکاری نمائیم.

بهرامی به 2 هیئتی که سال گذشته به ترکمنستان فرستاده شده بود اشاره کرد و افزود : به نظر من این میزان کم است و باید هر فصلی 2 یا 3 هیئت به این کشور فرستاده شود تا بتوانیم درصد بیشتری از بازار این کشور را به خود اختصاص دهیم.

وی افزود: طیق قانون باید 10 درصد از منابع بانکی به بخش صادرات اختصاص پیدا کند که سال گذشته این میزان به 0/5 درصد نیز نرسید .

رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت : اتاق بازرگانی سعی کرده به عنوان پارلمان بخش خصوصی به کمک تولید کنندگان بیاید و مشکلات بخش تولید را برطرف نماید .

بهرامی با بیان اینکه ما برای سرمایگذار داخلی چه کردیم که به دنبال سرمایگذار خارجی هستیم ، اذعان داشت : دستگاه ها ریسک پذیری پائینی دارند و ماباید ادبیات دیگری را برای جذب سرمایه گذار در استان بکار گیریم.

وی افزود: اتاق بازرگانی با همکاری خیرین این حوزه  قرار است بیمارستان 64 تختخوابی ویژه بیماران سرطانی در استان احداث نماید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.