1394-11-30 10:02
963
0
27806
بهرامی :

مرکز داوری تجاری گلستان در اتاق بازرگانی تشکیل می شود

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان از تشکیل مرکز داوری تجاری استان گلستان در اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: مجوز این مرکز با تلاش بسیار گرفته شد و تا پایان سال در محل اتاق بازرگانی استان گلستان افتتاح می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ رمضان بهرامی رئیس اتاق بازرگانی گلستان از تشکیل مرکز داوری تجاری استان گلستان در اتاق بازرگانی خبر داد و افزود: مجوز این مرکز با تلاش بسیار گرفته شد و تا پایان سال در محل اتاق بازرگانی استان گلستان افتتاح می‌شود.

بهرامی تصریح کرد: در این مرکز داورهایی برحسب تخصص در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن حضور دارند تا به مشکلات و دعاوی بخش خصوصی رسیدگی کنند.

وی گفت: کارگاه بزرگ آموزشی کارآفرینی نیز با حضور کارآفرینان برتر کشور در گلستان برگزار می‌شود که ظرفیت این همایش یک‌روزه 700 نفر است.

بهرامی همچنین اظهار کرد: نمایشگاه استان گلستان در ترکمنستان نیز از 4 تا 7 اسفندماه امسال با اولویت تولیدی‌ها و صنایع استان با حضور 400 نفر از تجار و بازرگانان گلستانی برپا می‌شود.

لازم به ذکر است در چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان صاحب نظران و مدیران بخش دولتی و خصوصی به ارائه نظرات خود پرداختند و مقرر شد فراخوان کسب اطلاعات به تمامی دستگاه های اجرایی بخش دولتی و خصوصی به منظور شناسایی اولویت های قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار ارائه شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.