1394-10-06 09:57
836
1
25088
انتقاد فعال سیاسی اجتماعی به سیاست های اقتصادی دولت؛

دلیل سرازیر شدن کالاهای غیرایرانی به کشور چیست؟ / چرا دولت بر ورود کالاهای که به اقتصادمقاومتی ضربه می زند نظارت نمی کند

فعال سیاسی و اجتماعی گرگانی گفت: کجاست نظارت دولت تدبیر و امید بر ورود این کالاهای امریکایی و خارجی که به اقتصاد مقاومتی ضربه می زند .

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر مقصودلو محلی با انتقاد نسبت به پهلو گرفتن 10هزار تن برنج و کالای امریکایی در اسکله بندر چابهار اظهارکرد: آیا واردات کالات های آمریکایی جزبند های توافق نامه برجام است ؟

وی ادامه داد: چه کسی یا کسانی باید فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ممنوعیت ورود کالاهای آمریکایی را به ایران را جامع عمل بپوشانند .

مقصودلو در ادامه با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی  تصریح کرد : کجاست نظارت دولت تدبیر و امید بر ورود این کالاهای امریکایی و خارجی که به اقتصاد مقاومتی ضربه می زند .

وی در ادامه اذعان داشت : آیا با وارد کردن کالاهای خارجی می توان تولید داخلی را رونق بخشید تا کی میخواهیم وابسته به خارج باشیم.

این فعال سیاسی و اجتماعی ادامه داد: آیا با این رویه می شود از صنعت ، کشاورزی و تولیدات داخلی حمایت کرد تا روی پای خود بایستیم.

به گفته وی ؛ با مدیریت درست و برنامه ریزی شده و درایت بالا میتوان در همه زمینه ها متکی به خارج نبوده و فرمایش حضرت آقا را در خصوص اقتصاد مقاومتی لحاظ کرد و حتی می توان ریشه بیکاری و فقر را در کشور ریشه کن نمود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

asd

فعال !!! سیاسی و اجتماعی !!! گرگانی؟

0
0
پاسخ
1394-10-06 21:06

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.