1394-09-25 11:41
840
0
24481

آیت الله نورمفیدی: امروز تحریم‎ها را دیگر نمی‎توان بهانه مشکلات اقتصادی قرار داد/ عمل صالح سرمایه گذار تولید محصول کیفی و در دست گرفتن بازار بین المللی است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر اینکه امروز دیگر نمی توانیم تحریم‎ها را بهانه مشکلات قرار دهیم، گفت: مشکلاتی که از بیرون بوده دیگر برداشته شده و امروز باید دید که در داخل خود چه می کنیم.

به گزارش گلستان ما، آیت الله سید کاظم نور مفیدی صبح امروز در شورای اداری استان گلستان اظهارکرد: امروز مهمترین مسئله کشور ما مسائل اقتصادی است وهمه متوجه این موضوع شده اید و با تمام وجود آن را لمس کردیم.

وی تصریح کرد : پس از برجام شرایط بسیار خوبی پیش آمده است و به شکر خدا دیروز پرونده pmd بسته شد و امیدواریم تحریم‎ها یکی پس از دیگری برداشته شود.

امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه امروز دیگر نمی توانیم تحریم‎ها را بهانه مشکلات قرار دهیم، گفت: مشکلاتی که از بیرون بوده دیگر برداشته شده است و امروز باید دید که در داخل خود چه می کنیم.

وی با بیان اینکه پایه اقتصاد تولید است تصریح کرد : تولید مبتنی بر سرمایه‎گذری است و تا سرمایه در وسط میدان نباشد تولید پا نخواهدگرفت.

نور مفیدی با اشاره به جایگاه سرمایه گذاری از نگاه قران تصریح کرد: سرمایه‎داری در نگاه اسلام مطلقا خوب یا بد نیست و سرمایه به نگاه انسان و نوع عملکرد و بکارگیری آن بستگی دارد.

وی در ادامه افزود : اگر نگاه به سرمایه منفعت شخصی باشد حتی اگر در تولید استفاده شود بد است اما اگر نگاه به سرمایه نگاه خدمت به جامعه باشد بسیار خوب است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: عمل صالح سرمایه گذاران این است که محصول خوب و با کیفیت تولید کنند و بتوانند بازار های بین المللی را با تولیدات خود در دست بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.