1394-09-11 12:36
1571
0
23738
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

وصول اسناد واگذاری مهمترین مشکل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان / به جای ایجاد شهرک صنعتی جدید شهرک های موجود را باید توسعه داد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی در استان گلستان گفت: ایجاد شهرک های جدید صنعتی در استان گلستان به صلاح استان نیست و به جای آن باید فضا های موجود را توسعه داد چون زیر ساخت های لازم در این مناطق وجود دارد.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الله خلیل زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان با بیان اینکه ایجاد شهرک صنعتی جدید در گلستان خبر داد و گفت: ما در حال حاضر در استان بالغ بر ۲۳ شهرک صنعتی داریم.

وی گفت: در مدت ۸ ماه گذشته بالغ بر ۹۱۲ قرارداد این شرکت بسته است که ۶۱۲ قرارداد آن پروانه مجوز فعالیت در استان گرفته اند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان افزود: ۶ شهرک صنعتی استان گلستان به عنوان شهرک های موثر شناخته شده اند و ما در این شهرکها، برنامه ویژه ای داریم.

خلیل زاده تصریح کرد: در حوزه درآمد، این شرکت طبق بودجه ای که دارد، ۶۲ هکتار زمین به عنوان منابع داخلی شرکت حق واگذاری دارد اما در سالجاری بخت با ما یار نبوده است و تنها توانستیم ۱۰ هکتار از این زمین ها را به فروش برسانیم.

 

وی گفت: یکی از مشکلات واحد های صنعتی استان، وصول اسناد واگذاری است که این یک عامل ویژه در حوزه صنعت به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان خاطر نشان کرد: برخی از شهرک های صنعتی استان با مشکلات زیر ساختی مواجه هستند که برطرف کردن این مشکلات به تنهایی از سوی این شرکت برطرف نخواهد شد.

خلیل زاده در خصوص این مطلب افزود: به عنوان مثال شهرک های صنعتی استان، نیازمند ۴۰۰ مگاوات برق است ولی ۱۲۶ مگاوات برق آن عملیاتی شده است که این همت مسئولین شرکت برق استان را می طلبد.

وی همچین در خصوص مشکلات شهرک صنعتی گمیشان نیز اشاره ای کرد و گفت: مشکل برق و آب شهرک صنعتی گمیشان نیز تا پایان سال جاری برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان در پایان از سایر ارگانهای استان خواست تا چرخ صنعت در این استان را با همکاری و همیاری یکدیگر به گردش در آوردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.