1394-06-16 08:04
1789
0
20138

دوره آموزشی کارگزار صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گلستان برگزار شد + تصاوير

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر گلستان از برگزاری دوره آموزش تخصصی برای کارگزاران این صندوق خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی یکصد و بیست و چهار کارگزار فعال استان و تعدادی از کارشناسان دفاتر کارگزاری حضور داشتند.

به گزارش گلستان ما؛ دانیال پولادوند با بیان این نکته که این دوره در دو شهر گرگان و گنبد برگزار شده، افزود: این دوره آموزشی برای شهرستانهای بندرگز، کردکوی، گمیشان، ترکمن، آق قلا، علی آبادکتول و گرگان به مرکزیت شهر گرگان و شهرستانهای شرق استان شامل مراوه تپه، کلاله، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، رامیان و گنبدکاووس به مرکزیت گنبدکاووس برگزار شد.

وی درباره اهداف این دوره آموزشی، گفت: به منظور آشنایی کارگزاران با دستورالعمل های جدید و بروز رسانی اطلاعات آنان این دوره آموزشی برگزار شد.

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان، نحوه نام نویسی و وصول حق بیمه رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری، نحوه احراز سلامت متقاضیان عضویت در صندوق و نحوه انعقاد قرارداد و وصول حق بیمه سالانه بیمه شدگان را از جمله موارد مطرح شده در این دوره آموزشی اعلام کرد.

وی با بیان این مطلب که این برنامه آموزشی با حضور مدیرکل وصول حق بیمه و حسابهای انفرادی صندوق کشور برگزارشده ، افزود: در این دوره ها کارگزاران با قوانین و بخش نامه های جدید صندوق آشنا شدند تا بتوانند اطلاعات جامعی در اختیار اعضای صندوق و سایر متقاضیان عضویت قرار دهند.

20150817 091313

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.