1394-05-30 10:35
1701
0
19321
مدیرکل سازمانهای کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

گسترش و توسعه تشکل‌های صنفی در اولویت است

مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: رویکرد اداره‌کل سازمانهای کارگری و کارفرمایی تعامل و همراهی با فعالان صنفی و کمک به توسعه و گسترش تشکل‌های صنفی در اولویت است.

به گزارش گلستان ما ؛ دلاور نظری در دیدار با نماینده تشکل های صنفی کارگری و کارفرمائی استان گلستان، اظهار داشت: نگاه دولت به تشکل‌ها با یک رویکرد جدید است و تشکل های صنفی باید در نهادهای تصمیم‌گیری دولت تاثیرگذار باشند و در همین راستا این سازمان از پیشنهادات سازنده تشکلات صنفی استقبال می کند.

وی، با بیان اینکه آئین نامه طرح توانمندسازی تشکلهای کارگری و کارفرمایی تدوین شده است، افزود: در صورت تصویب در هیئت دولت، جایگاه اصلی تشکل های کارگری و کارفرمایی در مراکز تصمیم گیری مشخص و حضور آنها در این مراکز تقویت خواهد شد.

نظری، با تقدیر ازهمت و تلاش دولتمردان عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و اشاره به توافق هسته ای ایران با 6 قدرت جهانی، افزود: دولت یازدهم اهتمام ویژه ای به رفع مشکلات اقتصادی مردم و خصوصاً جامعه کارگری دارد.

وی با اشاره به نقش موثر بانوان در نهادهای صنفی کارگری و کارفرمایی کشور، گفت: باید حضور بانوان در این تشکل ها افزایش یابد.

مدیرکل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین تاکید کرد: این وزارتخانه به دنبال راه‌اندازی تشکل‌ها به معنای واقعی و تقویت آنها است.

در این جلسه رئیس اداره تشکل های صنفی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، نیز با بیان اینکه در این استان بیش از 100 تشکل صنفی کارگری و کارفرمائی فعال است، گفت: اعضای تشکل های صنفی استان بسیار پویا و فعال هستند.

محمد حسین شریفی، افزود: در حوزه تشکل های صنفی کارگری حدود 20 انجمن صنفی در حال فعالیت هستند و انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان تنها انجمن فعال در بخش رسانه است.

وی، با بیان اینکه انجمن صنفی روزنامه نگاران استان یکی از انجمن های با سابقه و فعال استان محسوب می شود، تصریح کرد: این انجمن در بین انجمن های صنفی کارگری بیشترین تعداد اعضا را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.