1394-01-15 04:55
1463
0
12744
علی محمد جعفری:

تقدیر مسئول بسیج رسانه گلستان از خبرگزاری مهر / ضریب نفوذ صدا و سیما در "مردم" و رسانه های مجازی در "مسئولان" بیشتر است

مسئول بسیج رسانه گلستان با بیان این که خبرهای تولیدی خبرگزاری مهر متفاوت تر از سایر رسانه های استان گلستان، است، از عملکرد این رسانه در یک سال گذشته بخصوص در بخش تولید گزارش تقدیر کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ علی محمد جعفری مسئول بسیج رسانه استان گلستان با بیان این که خبرهای تولیدی خبرگزاری مهر متفاوت تر از سایر رسانه های استان گلستان، است، از عملکرد این رسانه در یک سال گذشته بخصوص در بخش تولید گزارش تقدیر کرد و گفت: رسانه ها باید بیشتر مطالبات مردم را مد نظر قرار دهند و از بازی های سیاسی بپرهیزند زیرا بازی های سیاسی به هدف رسانه لطمه می زند و مانع پیشرفت است.

وی افزود: این بازی ها جز سرگردم کردن افراد نتیجه ای ندارد و عقب افتادگی های گذشته نیز حاصل نتیجه همین بازی ها است.وی بیان کرد: وقتی رسانه پیگیر مشکلات مردم می شود و پس از انعکاس مشکل برطرف می شود، حس خوبی به نگارنده و رسانه دست می دهد، اگر این حل مشکلات و پیگیری ها بیشتر شود رسانه موفق تر خواهد بود.

جعفری ادامه داد: اگر نگاه تیزبین رسانه ها باشد بسیاری از مشکلات حل می شود زیرا مسئولان توجه خوبی به خبرگزاری ها و سایت های محلی دارند و موضوعات را بررسی می کنند.

وی که معتقد است ضریب نفوذ صدا و سیما در مردم بیشتر و ضریب نفوذ رسانه های مجازی در مسئولان بیشتر است، اضافه کرد: موارد زیادی دیده شده که بلافاصله پس از انعکاس مشکل در رسانه های مجازی، موضوع توسط مسئولان حل شده است.

وی در ادامه با انتقاد از نگاه برخی مسئولان به رسانه ها، رفتار سلیقه ای مسئولان را عاملی برای کاهش کیفیت و کمتر شدن تاثیر رسانه ها دانست و افزود: برخی رسانه ها، بخصوص رسانه های مکتوب استان، به دلیل برخی مشکلات و نگاه های سلیقه ای کیفیت خود را از دست داده اند و به همین دلیل بیشتر به سمت نگاه تمجیدی رفته اند.

جعفری خواستار کمک به رسانه های مکتوب استان شد و با بیان اینکه این کمک باید در راستای ارتقای سطح کیفی این رسانه ها باشد، به آغاز فعالیت بسیج رسانه در گلستان اشاره کرد و گفت: بسیج رسانه باعث ایجاد رقابت در تشکیلات صنفی رسانه ها خواهد شد و این بخش را برای خدمت به رسانه ها تحریک خواهد کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.