1403-07-18 08:26
45
0
91690
جانشین فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

کشف ۳۵۲ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: با هماهنگی قضایی از منزلی در رامیان در حین بازرسی، ۳۵۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و دراین‌رابطه، دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ فرزاد تاجره صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: برابر اخبار واصله به پلیس مواد مخدر گلستان یکی از قاچاقچیان مواد مخدر محموله سنگینی از مواد مخدر را از جنوب شرق کشور به استان گلستان وارد می‌کرد که بعد از اقدامات اطلاعاتی، محل نگهداری مواد مخدر در یکی از شهرستان‌های شرق استان شناسایی شد.

 جانشین فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: با هماهنگی قضایی از منزل موردنظر بازرسی به عمل آمد که در این بازرسی، ۳۵۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و دراین‌رابطه، دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

 تاجره بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ چهار تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان گلستان کشف شد و بالغ بر ۹ هزار نفر در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دستگیر شدند که ۷ هزار نفر آنها معتاد بودند و در سطح شهرها، پارک‌ها و اطراف مدارس شناسایی و جمع‌آوری شدند.

 به گفته وی؛ بیش از ۲ هزار نفر خرده‌فروش مواد مخدر نیز در نتیجه اجرای طرح‌های مختلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.