1403-07-14 13:05
38
0
91635
فرمانده انتظامی استان گلستان تأکید کرد:

تلاش سازمان‌یافته ضدانقلاب در حوزه عفاف و حجاب

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: نظاره‌گر آن هستیم که سازمان‌یافته‌ترین جریان‌های ضدانقلاب در موضوع عفاف و حجاب دخالت دارند.

 سردار محمدسعید فاضل‌دادگر در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: شهادت حاج‌قاسم خون تازه‌ای به رگ‌های مقاومت جاری کرد و قطعاً شهادت سید حسن نصرالله آغاز نهضت الهی و شروع فتح خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: مقاومت و پایداری را از مکتب امام (ره) آموختیم و هرجا از این مکتب فاصله گرفتیم سیلی خوردیم، رسول اکرم (ص) می‌فرماید «امنیت و سلامت دو نعمت است که در نزد مردم ارزش آن ناشناخته است»، امنیت و سلامت دو نعمت زیربنایی زندگی ما است.

دادگر بیان کرد: مأموران انتظامی دوری از خانواده‌ها و مشقت و سختی را برای حفظ امنیت شهر و روستا و مرزها به جان می‌خرند تا شهرها و روستاها، مرزها و جاده‌های استان در امنیت باشد.

وی با بیان اینکه شرایط خاص و پیچیده استان زاینده جرم است، افزود: در تمامی طرح‌های زمستانه، نوروز و مناسبت‌های ملی و استانی و طرح مدارس و غیره گشت و استقرار عوامل انتظامی را شاهد هستیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان ابراز داشت: روزانه ۳ هزار تماس مردم با مرکز ۱۱۰ برقرار می‌شود و نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ عملیاتی در گسترده استان در حال انجام است، جزو استان‌های برتر از نظر امنیتی هستیم و در بسیاری از عناوین با همت عوامل انتظامی شاهد کاهش سرقت‌ها و تصادفات جاده‌ای را شاهد هستیم.

دادگر یادآور شد: متأسفانه در حوزه نزاع و درگیری و چاقوکشی که ناشی از آستانه تحمل پایین و عصبانیت آنی است در استان مشکل داریم، همچنین استان گلستان مقصد اتباع خارجی خارج شده که با همکاری دستگاه متولی این مشکل برطرف می‌شود.

وی افزود: در موضوع عفاف و حجاب از سال گذشته ورود کردیم و از فروردین امسال نیز طرح عفاف و حجاب به‌صورت مستمر در حال اجرا است و دستگاه‌های فرهنگی به درستی به وظایف خود عمل نکردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود:سازمان‌یافته‌ترین جریان‌های ضدانقلاب در موضوع عفاف و حجاب دخالت دارند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

دادگر تأکید کرد: همه باید مراقب جنگ ادراکی و شناختی دشمن باشیم، دشمن به دنبال تغییر محاسبات مسئولان و مردم است و می‌خواهد ذائقه‌ها را طوری تغییر دهد که جای منکر و معروف تغییر کند.

وی افزود: فراجا اجازه نخواهد داد پرچم نفوذ و غفلت‌ها، امنیت مردم را به مخاطره بیندازد.

انتهای خبر/
 
 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.