1403-07-03 01:45
21
0
91508
خواهر شهید معززی عنوان کرد:

شهادت حیات است نه ممات

خواهر شهید محمدرضا معززی با اشاره به اینکه برای شهید معززی شهادت جایگاه ولایی داشت، گفت: شهید معززی در فرازی از وصیت نام خود نوشته «که برادران و خواهران مسلمان شهادت ممات نیست؛ بلکه حیاتی است؛ مانند حیات یک کودک که بعد از تولد سر به دنیایی جدیدی می‌گذارد.»

 معصوم معززی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: شهید محمدرضا معززی سال ۱۳۴۱ در روستای چیلی علیا علی‌آبادکتول به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۳ در شرق دجله به شهادت می‌رسد.
 خواهر شهید محمدرضا معززی ادامه داد: شهید معززی هنگام رساندن آب به پشت‌جبهه در تاریخ ۲۲ اسفند سال ۶۳ از ناحیه کتف، لگن و شکم مورد اصابت ترکش خمپاره قرار می‌گیرد و به شهادت می‌رسد.
 معززی بیان کرد: برادرم در دوران دفاع مقدس نیروی واحد اطلاعات و عملیات لشکر ۲۵ کربلا بود و پیش از انقلاب نیز دل در گروی امام (ره) داشت و در دوران ستم‌شاهی بارها همراه برادرش در راهپیمایی و تظاهرات شرکت کرد.
 وی افزود: پس از اخذ دیپلم به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در جبهه جنگ در عملیات بدر مشارکت داشت.
 خواهر شهید محمدرضا معززی تأکید کرد: محمدتقی نوجوانی مذهبی و مسئولیت‌پذیر و دارای شخصیتی برجسته بود که کسی تصور نمی‌کرد که وی یک نوجوان کم سن و سالی است.
 معززی بیان کرد: شجاعت و نترسی از ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود و علاقه زیادی به کتاب‌های شهید مطهری داشت.
 وی بابیان اینکه برای شهید معززی شهادت جایگاه ولایی داشت، افزود: شهید معززی در فرازی از وصیت نام خود نوشته «که برادران و خواهران مسلمان شهادت ممات نیست؛ بلکه حیاتی است؛ مانند حیات یک کودک که بعد از تولد سر به دنیایی جدیدی می‌گذارد، آیا تاکنون برای شما چنین چیزی تحقق‌یافته که در قبال شنیدن خبر تولد فرزندی گریه و لابه کنید مسلماً نه شهادت و کلاً ممات یک تحول و تطور از این جهان پست مادی و پر از بدی و کینه و دورویی و گناهان بسیار است به‌سوی جهان دیگر.»
 انتهای خبر/
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.