1403-07-02 09:50
25
0
91492
 فرمانده انتظامی گنبد خبر داد:

 دستگیری سارقان حرفه‌ای در گنبد

 فرمانده انتظامی گنبد از دستگیری 8 سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبد، نادعلی صادقی، در گفتگو با خبرنگار «گلستان ما» از دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت در این منطقه خبر داد.

به گفته وی، این عملیات در راستای ادامه طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و باهدف جلب رضایت شهروندان صورت‌گرفته است.

 وی تصریح کرد: نیروهای انتظامی شهرستان، پس از دریافت اطلاعات دقیق و انجام بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی، موفق شدند ۸ سارق حرفه‌ای را شناسایی کنند و پس از هماهنگی‌های لازم با مقامات قضائی، این افراد طی عملیات جداگانه و به شکل ضربتی در مخفیگاه‌های خود بازداشت شدند.

 صادقی با اشاره به اهمیت امنیت و نظم در جامعه گفت: این افراد در بازجویی‌های انجام‌شده توسط پلیس به ۱۶ فقره سرقت که شامل کابل‌های برق، موتورسیکلت، منازل و مغازه‌ها بوده، اعتراف کردند.

 وی افزود: روند دستگیری این سارقان بادقت و سرعت بالا انجام شد و همکاری میان دستگاه‌های قضائی و نیروهای انتظامی نقش کلیدی در موفقیت این عملیات ایفا کرده است.

 همچنین، فرمانده انتظامی گنبد با تأکید بر اهمیت رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه توسط شهروندان، از آن‌ها خواست تا در حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته باشند.

 وی افزود: همکاری شهروندان با نیروهای انتظامی، به‌ویژه از طریق ارائه گزارش‌های مشکوک، می‌تواند در کاهش جرایم نقش مهمی داشته باشد.

 در پایان، نادعلی صادقی اعلام کرد: پرونده این سارقان تکمیل شده و جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع شده است.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.