1403-06-14 10:44
166
0
91284
 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله:

 شفای فرزندم را از امام رضا (ع) خواستم

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله گفت: وقتی جامعه پزشکی از درمان فرزندم ناامید شدند؛ خالصانه به امام رضا (ع) روی آوردم و این امام رئوف واسط بین من و خدا شد

 الحاج محمدامین آخوندصفری، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» از تجربه‌ای عمیق و معنوی در زندگی خود پرده برداشت و از داستان شفای معجزه‌آسای فرزندش گفت.

 وی با بیان اینکه زمانی که تمامی راه‌های درمانی پزشکی به پایان رسید و دیگر امیدی به بهبودی فرزندش وجود نداشت، به امام رضا (ع) متوسل شد، گفت: در لحظه‌ای که پزشکان از درمان فرزندم قطع امید کردند و هیچ راهی برای ادامه درمان باقی نمانده بود، با تمام وجود و از روی اخلاص و ایمان، به درگاه امام رضا (ع) پناه بردم. در این لحظه حساس و بحرانی، امام رضا (ع) که همواره به‌عنوان واسطه‌ای رحیم و شفیع بین بندگان و خداوند شناخته می‌شود، به یاری ما آمد و به لطف و برکت وی، فرزندم شفا یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

 آخوندصفری با تأکید بر تأثیر این واقعه در زندگی شخصی و خانوادگی‌اش، آن را نشانه‌ای از عمق پیوند معنوی دانست و افزود: این واقعه برای من و خانواده‌ام چیزی فراتر از یک معجزه بود؛ نشان‌دهنده محبت و عنایت اهل‌بیت و تأثیر باورهای مشترک دینی بر زندگی ما بود و من در آن زمان به توصیه یکی از پزشکان، متوسل به امام رضا (ع) شدم و این امام رئوف که همواره ملجأ و پناهگاه بی‌پناهان و دردمندان است، دست رد به سینه من نزد و واسطه‌ای برای استجابت دعایم شد.

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی تأکید کرد: در نشانه‌ای از قدردانی و ارادت عمیق خود به این امام بزرگوار، تصمیم گرفتم نام فرزندم را رضا بگذارم تا همیشه یادآور این لطف الهی باشد، و همچنین نام دخترم را نیز، فاطمه گذاشتم.

 آخوندصفری با اشاره به جایگاه ویژه اهل‌بیت پیامبر اسلام (ص) در میان اهل‌سنت منطقه، خاطرنشان کرد: ارادت آنان به اهل‌بیت تنها در نام‌گذاری فرزندانشان خلاصه نمی‌شود.

 وی تصریح کرد: ما در طول سال و در مناسبت‌های مختلف، با برگزاری مراسم‌هایی به بزرگداشت اهل‌بیت پیامبر (ص) می‌پردازیم. این مراسم‌ها نه‌تنها نشان‌دهنده محبت و ارادت خاص اهل‌سنت به اهل‌بیت است، بلکه گواهی است بر وحدت، همدلی و پیوند ناگسستنی میان شیعیان و اهل‌سنت در استان گلستان. این همبستگی، پایه‌ای استوار برای تعامل و برادری بین ما و جلوه‌ای از ایمان مشترک به اصول و ارزش‌های دینی است.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.