1403-06-10 07:01
111
0
91237
عضو شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد؛

تعریض معابر محله قلعه‌حسن گرگان

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برخی از معابر اصلی محله قلعه حسن کم عرض است و نیاز به تعریض دارد و امیدواریم که شهرداری در این زمینه اقدامات خوبی انجام دهد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت مقسم در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی متمرکز پروژه‌های عمران شهری در هفته دولت گفت: یکی از شاخص‌های شهر اسلامی در فرمایشات رهبر انقلاب، توزیع عادلانه امکانات شهری است. در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در زمینه محرومیت‌زدایی انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: بازدید وزیر کشور دولت سیزدهم از محله قلعه حسن که یکی از ۲۱ محله کم برخوردار است، بازدید مستمر مدیران و برگزاری میزهای خدمت وغیره در این محله، نشان از توجه ویژه دولت شهید رئیسی، مدیران استانی و شهرستانی به امر محرومیت‌زدایی دارد. 

مقسم یادآور شد: با همیاری فعالان اجتماعی در قلعه‌حسن، نیازسنجی از مطالبات و نیازهای شهروندان انجام شد و خروجی آن دو پروژه شامل ساخت پل عابرپیاده و سواره‌رو بر روی رودخانه و احداث زمین چمن مصنوعی بوده است.

وی گفت: عرض کم پل و وجود مدارس در اطراف آن و قدمت پل، ضرورت احداث پل جدید را به‌منظور ایمنی و تسهیل در آمد و شد شهروندان دوچندان کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: ۱۳ میلیارد تومان برای احداث این پل که ۱۶ متر طول، ۱۲ متر عرض و ۴ متر ارتفاع دارد، پیش‌بینی شد وهمچنین در این محله پارکی وجود دارد که در آن زمینی برای احداث زمین چمن مصنوعی با ۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مقسم تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال هر دو پروژه به بهره‌برداری برسد تا کام مردم این محله شیرین شود.

وی افزود: با این وجود هنوز محله قلعه حسن مشکلات خاص به خود را دارد، برخی از معابر اصلی این محله کم عرض است و نیاز به تعریض دارد و امیدواریم که شهرداری در این زمینه اقدامات خوبی انجام دهد.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.