1403-05-30 11:59
125
0
91108
مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد:

۷۲ هزار مشترک جدید در گلستان

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: ۷۲ هزار مشترک جدید در سه سال اخیر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و ۸۵۷ واحد صنعتی نیز در این مدت از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ علی طالبی ظهر امروز در گفتگو با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: سالیانه حدود ۴ میلیارد مترمکعب گاز در سطح استان تولید می‌شود، از زمان اوایل انقلاب اسلامی گلستان پایلوت انتخاب شد و گازرسانی را در استان شروع کردیم و جزو پنج استان برتر از نظر پوشش و گازرسانی هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: ۹۵۰ روستا گازدار می‌شود و از نظر جمعیتی نیز ۹۹ درصد جمعیت استان تحت پوشش گازرسانی هستند، دو روستای باقی‌مانده تمام روستاهای قابل گازدار گازرسانی انجام می‌شود

طالبی بیان کرد: روستاهای تحت کوچ و روستاهای زیر کاسه سد و روستاهایی ییلاقی و سطحی که سرانه گازرسانی آنها کمتر از ۵۰ روستا باقی می‌ماند و دستگاه خدمات‌رسان برای این اقشار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۹۹ درصد پوشش گازرسانی روستاها یک عملکرد بسیار قابل‌قبولی است، افزود: در هفته دولت امسال با میثاقی که با مردم بستیم در تلاش هستیم که ۱۰ روستا و نقطه جمعیتی با اعتبار بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان گازرسانی کنیم که یک هزار و ۱۶۷ مشترک گاز در روستاهای استان با اجرای این پروژه افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خاطرنشان کرد: ۱۱۴ واحد صنعتی و تولیدی در هفته دولت از نعمت گاز برخوردار می‌شوند که ۶۷ میلیارد تومان اعتبار گازرسانی به این مراکز است که در هفته دولت این پروژه‌ها افتتاح می‌شود.

طالبی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به دو روستا در دو هفته دولت با اعتبار پنج میلیارد تومان یادآور شد: ۲۹ ردیف پروژه که واحد کشاورزی، صنعتی، ساختمان اداری با ۱۹۲ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت قابل‌بهره‌برداری است که تقدیم مردم استان گلستان می‌شود.

وی افزود: ۷۲ هزار مشترک جدید در سه سال اخیر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و ۸۵۷ واحد صنعتی نیز در این مدت از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.