1403-05-28 21:05
204
0
91090
سردرگمی و اضطراب پذیرفته‌شدگان؛

سامانه ثبت‌نام دانشگاه فرهنگیان دچار اختلال شد

اختلال در سامانه ثبت‌نام دانشگاه فرهنگیان، سردرگمی زیادی را در میان پذیرفته‌شدگان ایجاد کرده و آن‌ها در انتظار دریافت اطلاعات جدید از سوی دانشگاه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، با توجه به اطلاعیه‌ای که از سوی دانشگاه فرهنگیان منتشر شده است، پذیرفته‌شدگان در رشته دبیری این دانشگاه موظف بودند از تاریخ ۲۷ مرداد تا ۳۰ مرداد برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود به سامانه اینترنتی دانشگاه به نشانی ttc.cfu.ac مراجعه کنند. با این حال، از عصر روز گذشته تاکنون این سامانه با اختلالات فنی روبرو شده و عملاً از دسترس خارج شده است. این مشکل موجب نگرانی بسیاری از داوطلبان شده است که نتوانسته‌اند در بازه زمانی اعلام شده، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. 

در حالی که مهلت ثبت‌نام به پایان نزدیک می‌شود، دانشگاه فرهنگیان تاکنون اطلاعیه رسمی درباره علت این اختلال و زمان برطرف شدن آن منتشر نکرده است. همچنین هیچ اطلاعی درباره امکان تمدید مهلت ثبت نام برای داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ارائه نشده است. این وضعیت سردرگمی زیادی را در میان پذیرفته‌شدگان ایجاد کرده و آن‌ها در انتظار دریافت اطلاعات جدید از سوی دانشگاه هستند. 

لازم به ذکر است که دانشگاه فرهنگیان یکی از مراکز مهم تربیت معلمان در کشور است و هر گونه اختلال در روند ثبت‌نام می‌تواند تأثیرات منفی بر برنامه‌های آموزشی و تربیتی این دانشگاه و همچنین برنامه‌های آینده پذیرفته‌شدگان داشته باشد. امید است مسئولین دانشگاه با رفع سریع این مشکل و ارائه اطلاعات به موقع، از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنند.

انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.