1403-05-27 09:25
215
0
91071
فرمانده انتظامی استان گلستان مطرح کرد:

ماجرای کودک‌ربایی‌های خیالی در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: درحالی‌که فضای مجازی ماجرای کودک‌ربایی مطرح بود و حتی گزارش آن به ۱۱۰ مخابره می‌شد؛ اما با ورود کارشناسان و پلیس آگاهی شاهد آن بودیم که چنین اتفاقاتی رخ نداده است.

محمد سعید فاضل دادگر با حضور در تحریریه پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: اخبار فیک افکار عمومی و استان را تحت‌تأثیر قرار داده و یکی از اخبار فیکی که در گذشته باعث حس ناامنی در جامعه شده بود موضوع بزرگ‌نمایی ماجرای کودک‌روبایی‌ها در سطح استان بود.

 فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: درحالی‌که فضای مجازی ماجرای کودک‌ربایی مطرح بود و حتی گزارش آن به ۱۱۰ مخابره می‌شد؛ اما با ورود کارشناسان و پلیس آگهی شاهد آن بودیم که چنین اتفاقاتی رخ نداده است.

 دادگر به اخبار فیک قتل دو کودک در گرگان اشاره کرد و افزود: حتی یکی از شهروندان بر حسب وظیفه شهروندی به ۱۱۰ تماس گرفته بود که دو کودک به قتل رسیده و در زیر پلی در گرگان رها شدند و تیم‌های ما این مسئله را رصد کردند و متوجه شدند چنین خبری فیک است و حتی به شهروندی که این اخبار را مخابره کرده بود مراجعه کردند و وی بیان می‌کرد که از طریق فضای مجازی چنین خبری را شنیده و این مسئله به ما عیان شد که چنین اخباری فیک است.

 وی بیان کرد: هر روز با اخبار فیک در استان مواجه هستیم و در جریان فتنه و آشوب‌ها نیز به‌صورت ساعتی شاهد اخبار جعلی در استان بودیم که به دنبال تحریک افکار عمومی بود البته مردم ما هوشیار هستند و به نظر من خیلی کم تحت‌تأثیر این اخبار قرار می‌گیرند، منشأ چنین اخبار فیکی بخشی در خارج از کشور و توسط معاندین شکل می‌گیرد که باید مراقب آن باشیم.

 فرمانده انتظامی استان گلستان تأکید کرد: در موضوعاتی مختلفی که رسانه‌ها مطرح و منتشر کردند بخش تخصصی ما ورود پیدا کرده است، در پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما نیز اگر موضوعی مطرح شده مسئله توسط همکاران ما از پلیس تخصصی آگاهی و یا پلیس امنیت اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته و این ورود باعث شده پای مسئولان نیز به این ماجرا باز شود و حتی بسیاری از مشکلات حل شود.

 انتهای خبر/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.