1403-05-20 02:23
132
0
91007
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

«گلستان ما» بدون تعارف به مطالبات مردم می‌پردازد

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: گلستان ما بدون تعارف، شفاف و بدون رودروایسی به مسائل استان و مطالبات مردم می‌پردازد.

محمود علیخانی با حضور در تحریریه پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرگان گفت: بعد از شهادت شهید صارمی ۱۷ مرداد به نام روز خبرنگار نامگذاری شد و امروز به این بهانه به تحریریه پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» آمدیم که از تلاش‌های صورت گرفته این مجموعه قدردانی کنیم.

علیخانی یادآور شد: «گلستان ما» بدون تعارف، شفاف و بدون رودروایسی به مسائل استان و مطالبات مردم می‌پردازد.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی بیان کرده که جز با قلم و با رسانه و دوربین لحظه‌ها ثبت نمی‌شود و تبیین حقیقت و روایت اول در جنگ ترکیبی و روایت‌ها و شناخت‌ها حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یادآور شد: هرچه در بیان روایت اول تعلل کنیم روایت‌های گوناگونی بیان می‌شود که برای مردم باورپذیر خواهد بود و دیگر نمی‌توان افکار عمومی را به واقعیت نزدیک کرد.

علیخانی افزود: پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در بیان روایت اول بسیاری از مسائل استان اهتمام دارد، رسانه باید در مقابل جنگ روانی دشمن قرار گیرد و بتواند با روایت اول در برابر جنگ ترکیبی دشمن ایستادگی کند و گلستان ما برگ برنده‌ای برای مطالبه‌گری است.

وی افزود: اربعین بزرگترین اجتماع مذهبی در سطح دنیا است و در ناحیه گرگان با برپایی خیابان اربعین تلاش می‌کنیم به اعتلای حرکت بزرگ نهضت عاشورا در این دیدار کمک کنیم و همچنین موکب هیئت رزمندگان گرگان در مرز ایران به عراق مستقر خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: این موکب به پذیرایی، استقرار، ترابری، تغذیه، تسهیل‌گری در امورات زائران اقدام می‌کند و با خدمات خود زائران را برای رسیدن به کربلای معلی بدرقه می‌کند.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.