1403-05-17 21:34
266
0
90975
یادداشت؛

پیدای پنهان

نورالله ولی‌نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در یادداشتی نوشت: تفکیک شهید و جلاد، خادم و خائن، دوست و دشمن در نوک قلم نهفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، نورالله ولی‌نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در یادداشتی نوشت: ۱۷مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی به نام روز خبرنگار نام گرفت که باید آن را قدر دانست.

اگرچه تمام ابزار و امکانات خبرنگار قلم و قلم در قامت، کوچک و در عرصه تاریخ بزرگ و در قداست، خداوند به آن قسم یاد کرد و به دلیل اینکه قسم پیام‌آور تعهد و مخصوصاً آنگاه که خدای عالم به قلم قسم یاد کرد پشت عالم لرزید و بشر جز خضوع و تقدیس نباید راهی جز خدمت، هدایت، ارشاد، آگاهی بخشی، خضوع، تواضع، حریت و نجات انسان‌ها راه دیگری را انتخاب می‌کرد.

انسان داشته‌های خویش را مدیون قلم و تمامیت قلم در قامت نویسنده جلوه و پیامبر عظیم الشأن (ص) بر بلندای عالم فریاد زد: «انی بعثت معلما» تعلیم بخش اعظم رسالت یک پیامبر (ص) را تشکیل و اخلاق تار و پود نبوت را رقم زد.

«انی بعثت لا تمم مکارم الاخلاق» بشر آگاهی خویش را مدیون قلم و قلم در قامت نویسنده، تبلور و حرمت نگارنده برگرفته از قداست قلم خواهد بود تمام سرمایه خبرنگار و اصحاب رسانه در اندیشه و قلم او خلاصه و آگاهی درست مردم ثروت زوال‌ناپذیر و اعتماد جامعه به هادیان امین، داشته تمام‌نشدنی و عزت او خواهد بود.

بنابراین تفکیک شهید و جلاد، خادم و خائن، دوست و دشمن در نوک قلم نهفته و بشر آگاهی و هدایت خویش را مدیون انبیاء، ائمه و هادیان حق‌طلب و قلم به دستان صالح بوده و خواهد بود.

فرصت را غنیمت شمرده روز خبرنگار را به همه خبرنگاران پرتلاش خدوم و خستگی‌ناپذیر که در عین پیدا و پنهان و شاید جمله سنگرسازان بی‌سنگر را نیز واژه مناسب و از جمله مصادیق این یاران عزیز دانست در پایان ضمن عرض تبریک، آینده بهتر و توفیق بیشتر را برای اصحاب رسانه از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.