1403-04-01 12:18
260
0
90432
کاروان خدمت به آق‌قلا رسید؛

نوسازی 7 هزار مسکن روستایی در گلستان

با بهره‌برداری از یک واحد مسکونی روستایی در آق‌قلا، تعداد منازل روستایی نوسازی شده در گلستان به 7 هزار مسکن رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، همزمان با اعیاد قربان و غدیر و با حضور استاندار گلستان، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مسئولان و مقامات محلی، ۷ هزارمین واحد نوسازی شده مسکن روستایی در شهرستان آق‌قلا به طور رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گفته داود خسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت هر واحد مسکونی در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌کند. این تسهیلات در راستای سیاست‌های حمایتی دولت و به منظور بهبود وضعیت مسکن و رفاه روستاییان ارائه می‌شود.

وی گفت: این اقدامات، با هدف ارتقاء کیفیت زندگی در مناطق روستایی و کاهش مهاجرت به شهرها انجام می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: این اقدام بزرگ و مهم، نتیجه تلاش‌ها و همکاری‌های متقابل نهادهای مختلف از جمله بنیاد مسکن، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی محلی است. امید است با ادامه این روند، شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر مناطق روستایی باشیم.

همچنین شایان ذکر است که ۲ هزار واحد از این ۷ هزار واحد نوسازی شده مسکن روستایی، در مدت ۳۳ ماه خدمت خالصانه شهید جمهور در دولت سیزدهم اجرا شده است که این امر نشان‌دهنده تعهد و تلاش‌های بی‌وقفه دولت در جهت ارتقاء سطح زندگی روستاییان و فراهم کردن شرایط بهتر برای آنان است.

در پایان این مراسم، خانواده‌های بهره‌مند از این واحدهای مسکونی، ضمن ابراز خوشحالی و تقدیر از مسئولان، اظهار امیدواری کردند که این روند ادامه یابد و شاهد توسعه و آبادانی بیشتر در مناطق روستایی باشند.

افتتاح این واحدهای مسکونی، گامی موثر در جهت تحقق عدالت اجتماعی و بهبود شرایط زندگی در مناطق کمتر توسعه‌یافته است. امیدواریم با تداوم چنین برنامه‌ها و پروژه‌هایی، شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در تمامی نقاط کشور عزیزمان باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.