1403-03-19 11:14
265
0
90304
معاون استاندار گلستان:

باید ظرفیت‌های استان گلستان بالفعل شود

معاون استاندار گلستان گفت: در دولت سیزدهم، با محوریت استاندار، ۳۰ سند بخشی و استراتژیک برای استان تدوین و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است تا به واسطه آن از ظرفیت‌های استان استفاده شود.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، حاجی‌گلدی کر، امروز عصر در حاشیه مراسم رونمایی از اتوبوس گردشگری گرگان ضمن اشاره به اهمیت این پروژه‌ها، گفت: این برنامه‌ها برای توسعه و پیشرفت استان گلستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و امیدوار است که مردم از نتایج مثبت این اقدامات بهره‌مند شوند.

 وی افزود: سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) را به همه تبریک می‌گویم و این روز بزرگ را که نمادی از وحدت و عشق الهی است، گرامی می‌دارم و این مناسبت فرصتی برای تقویت پیوندهای معنوی و اجتماعی در جامعه است.

 کر همچنین اظهار داشت: استان گلستان با وجود تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود، وضعیت اقتصادی خوبی ندارد.

 وی تصریح کرد: گلستان که پنجمین استان فقیر کشور بود، اکنون چهارمین استان فقیر است، زیرا از ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشده است که باید از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری صحیح شود تا استان بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

 معاون استاندار گلستان افزود: در دولت سیزدهم، با محوریت استاندار، ۳۰ سند بخشی و استراتژیک برای استان تدوین و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

 وی ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن این اسناد، شاهد رشد و توسعه استان خواهیم بود. این اسناد شامل برنامه‌ها و پروژه‌های مختلفی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیربنایی هستند که هدف آن‌ها ارتقای کیفیت زندگی مردم و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و اقتصادی است.

 وی بر ضرورت فراهم کردن زمینه ماندگاری مسافران و گردشگران در گرگان و سایر مناطق گردشگری تأکید کرد و گفت: یکی از مطالبات جدی ما تله‌کابین گرگان است که در استان‌های مجاور موجود است و ما با جدیت پیگیر آن هستیم.

کر بیان کرد که توسعه زیرساخت‌های گردشگری می‌تواند به جذب بیشتر گردشگران و افزایش درآمدهای استان کمک کند و در نهایت به رونق اقتصادی منطقه منجر شود.

 حاجی‌گلدی کر در پایان افزود: مردم ما نیازمند نشاط اجتماعی هستند و من به دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم دست‌مریزاد می‌گویم؛ چرا که برگزاری چنین مراسم‌هایی می‌تواند به تقویت روحیه و ایجاد فضای مثبت در جامعه کمک کند و امیدوار است که این‌گونه برنامه‌ها ادامه یابد و شاهد افزایش نشاط اجتماعی و همبستگی بیشتر در میان مردم باشیم.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.