1402-12-23 12:10
278
0
89164
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

واگذاری زمین به ۲۰۲ خانواده ایثارگر گلستانی

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای قانون جهش تولید مسکن، تا کنون به ۲۰۲ خانوار ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی زمین واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مهدی ملک اظهار کرد: بر اساس قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در تأمین مسکن، تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

 وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با کاربری مسکونی به بر اساس معرفی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد شد.

 رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، زمین رایگان و تسهیلات لازم در اختیار پیمانکار تحویل شود تا مجتمع‌هایی به‌صورت انبوه ساخته و در اختیار جامعه ایثارگران فاقد مسکن قرار گیرد.

 ملک با بیان اینکه تا کنون ۱۸۸ قطعه زمین به ۲۲۰ خانوار ایثارگر در استان گلستان زمین واگذار شده، گفت: ارزش ریالی این اراضی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه اظهار کرد: همچنین واگذاری زمین به ۵۰۰ خانواده در دست اقدام است.

 ملک در انتها یادآور شد: گفتنی است آن دسته از ایثارگرانی که از خدمات دولتی، زمین شهری و مسکن دولتی استفاده نکردند مشمول این طرح می‌شوند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.