1402-11-23 11:42
274
0
88787
در گشت مشترک يگان حفاظت شيلات گلستان و دريابانی انجام شد؛

دستگيری صياد غيرمجاز در گلستان

در یک عملیات مشترک بین یگان حفاظت شیلات گلستان (پایگاه آشوراده) و دریابانی، یک صیاد غیرمجاز به همراه تجهیزات صید غیرمجاز و ماهیان غضروفی در حوزه استحفاظی آشوراده و میان‌قلعه دستگیر شد.

به گزارش «گلستان ما»، در یک عملیات مشترک بین یگان حفاظت شیلات گلستان (پایگاه آشوراده) و دریابانی، یک صیاد غیرمجاز به همراه تجهیزات صید غیرمجاز و ماهیان غضروفی در حوزه استحفاظی آشوراده و میان‌قلعه دستگیر شد.

در این گشت مشترک باهدف پاک‌سازی و جمع‌آوری دام‌های غیرمجاز، مقابله با صیادان غیرقانونی و مبارزه با قاچاق ماهیان خاویاری و خاویار انجام شد؛ مأموران موفق به کشف و ضبط یک فروند قایق، یک عدد دستگاه جی‌پی‌اس، ۱۳۰ عدد رشته دام فلس‌دار، ۱۰ شاخه لنگر و ۲ عدد ماهی غضروفی از یک صیاد غیرمجاز شدند که صیاد متخلف به همراه تجهیزات ضبط شده به مراجع قضایی معرفی شد و ۲ عدد ماهی غضروفی نیز به مرکز تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری شهید مرجانی تحویل داده شد.

ابوالفضل تمسکنی، فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از ذخایر آبزیان، اظهار داشت: صید غیرمجاز یکی از عوامل اصلی تخریب ذخایر آبزیان است و یگان حفاظت شیلات گلستان با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط با جدیت با این موضوع برخورد خواهد کرد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه صید و صیادی مراتب را دراسرع‌وقت به یگان حفاظت شیلات گلستان اطلاع دهند.

این عملیات نشان‌دهنده عزم جدی یگان حفاظت شیلات گلستان در برخورد با صیادان غیرمجاز و حفظ ذخایر آبزیان برای نسل‌های آینده است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.